Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

varfördåför skrev 2011-05-22 10:51:02 följande:
    lite dubbelmoral där hördudu serien blir bra av att jax är en dålig pappa men opie blir dålig av att han är det.. så du sätter egentligen serien främst sedan jax och sedan opies barn

opie försökte ju leka med sina barn på carnevalen.. men ungarna ville ju inte.. klart att han tröttnade på dem :-P
    Ja men nu utgår jag ju ifrån mig personligen Flört Och jag lider ju mer med min Opie och mina låssasungar hahaha.

Ett tappert försök och så...... så sket det sig. Puh.
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 10:57:25 följande:
    Ja du, jag vet inte Glad Det här är nu bara mina egna funderingar. Hon hade väl ett svagt ögonblick då hon bestämde sig för att vara sjysst. Men jag tror nog att hon hade baktankar med det.
    Fan, borde se allt på nytt, jag glömmer allt genast.
    Jag med. Minns fan inte hälften av det ni skriver. Förvånad
  • Goonie

Ne nu ni är det dags att bege sig ut i låssasvärlden.
    Kommer troligtvis tillbaka sen och utdelar spöstraff om man skrivit för mkt.
    Skål Tjoho.

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 11:02:11 följande:
    du har inte sett hälften av det vi skriver
    Ahaaaa är det därför Flört Ni lär ju vara lite avis. Så mkt hett som jag inte hunnit se ännu. 
  • Goonie

OBS OBS OBS!
    Nu laddar jag ner säsong 3 med svensk text så snart är jag helt och hållet med på vad ni pratar om!
    OBS OBS OBS! 

• Goonie
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 17:57:34 följande:
    9 september kommer nästa säsong
    Vilken kanal?
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 18:13:44 följande:
    Från USA. Illegal nedladdning är vad som gäller.
    Ah ok. Så till Sverige kommer den inte än på länge?
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 18:28:37 följande:
    en halv säsong efter kanske, sså typ till jul?
    Då får jag öppna min julklapp ;p
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 18:47:32 följande:
    jag komme rtat laddahem.. jag har blivit så trackad för att jag sett house och dexter ett avsnitt i taget säsong efter säsong (tom två timmar efter förlossningen med barn nr fyra så satt jag och såg säsongsavslutningen av house) men nu fattar jag grejen med att ladda ner
    Det verkar som alla (de flesta iaf) som skriver i den här tråden är hooked på massa serier. Eller det kanske är vanligt idag? Trodde alla andra förutom mig hade bättre saker för sig haha.
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 19:02:08 följande:
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 18:58:33 följande:
    Kriminella ligan!
    Vi ska ju redan skaffa MC-västar så vi kan lika gärna kalla oss kriminella redan nu! Flört
    Ja det är en stark koppling mellan det där Flört
Svar på tråden SoA