Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-22 19:12:28 följande:
    Det vet väl alla att MC-gäng är kriminella! Det där bullshitet om att SAMCRO värnar om sitt samhälle är bara goja Skrattande
    Och inte bara det. Varenda människa som sätter på sig en väst blir automatiskt kriminell. Mystiken med skinnvästen Förvånad
  • Goonie
    Goonie skrev 2011-05-22 19:16:23 följande:
    Och inte bara det. Varenda människa som sätter på sig en väst blir automatiskt kriminell. Mystiken med skinnvästen Förvånad
    Men det är fan inte bara skinnvästar som gör en kriminell. Tatueringar också. Och därför är jag megakriminell och hemsk enligt alla som är underförstådda med denna hemliga kod Skrikandes
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 19:20:09 följande:
    Skinnväst och tatueringar och ett rakat huvud, då är det nog kört!
    Aa fast nån Britney tänker jag inte göra. Och nån skinnväst äger jag inte. Har faktiskt inget intresse att skaffa en heller. 

Men vill man helst vara tuff brud i SAMCRO eller strippa i SAMCRO? Man lär ju inte komma så nära inpå om man är tuff? Man är nog doomed att vara underlägsen om man ska få sig nåt...
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 19:22:05 följande:
    man måste ha en mc också, hällst hd
    För att vara kriminell?
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 19:30:09 följande:
    jo
    Det borde ju minska antalet misstänkta brottslingar nåt så oerhört och underlätta för polisen. If only they knew.
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 19:38:12 följande:
    Trycka posta för tidigt...
    Skulle denna tjej blir accepterad för den hon är? Skulle hon bli utfryst av the old ladies för att hon inte matchar dem, och utfryst av grabbarna för att hon inte vet sin plats? Eller skulle hon accepteras som nåt slags undantag som bekräftar regeln, och det enbart för att hon är en hejare på att skruva på hojar?
    Jag tror hon skulle ses som en karl och därför inte få hänga med resten av tjejerna. Och killarna skulle nog inte bry sig nämnvärt. Eller alltså, de skulle nog inte bli skitbra vänner men inte heller stöta på henne. Hon skulle hamna i limbo. Bara vara ... 
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 19:38:38 följande:
    ja verkligen..

"vi har tagit en mistänkt för palmemordet.. me vi var tvungen att släppa honom, han ägde varken skinväst eller harli"  <- motsatt värkan av tesen.
    Menåå då skulle ju alla hetingar raderas från jordens yta för "de är ju fasiken kriminella" så skulle de dö ut. Det är TUR att polisen inte vet om detta topphemliga. Oskyldig
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 19:43:53 följande:
    ja, det är tur, annars hade jag ju fått växaupp utan pappa
    Jädra poliser! Flört
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 19:47:37 följande:
    mää.. missunnar du mig en förälder, vad är det för stil och på fl av alla ställen

undrar hur dte hade varit att vara ett barn i klubben.. nu har de ju iof fått en lekpark men..

och varför fick abel en lekpark då opies ungar aldrig fick en då de var små?
    Neeeej, tvärtom. Att det är jädra poliser EFTERSOM de hade gjort så om de vetat. Så elak är jag inte Solig
    Allt existerar runt klubben och inget är lika viktigt som demed hojjar. Så det hade nog varit ganska trist att vara barn. Och ensamt.. när pappa "aldrig" är hemma.

Huvudrollens son, såklart han får en lekpark Flört 
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 19:52:56 följande:
    Ja med tjejerna skulle hon inte få vara, det är ett som är säkert. Fast jag tänker att typ Opies tjej skulle kanske kunna vara ganska sjysst mot henne då hon själv inte blev accepterad genast pga strippandet och så. Men karlarna... jag vet inte, de skulle kanske skratta lite åt henne i smyg, dra lebbskämt och så. De skulle nog vara ganska frustrerade/förvirrade över att hon inte svarade på deras flirtar och att hon är totalt ointresserad av att vara "typiskt kvinnlig" á la Gemma et al.
    Det är nog tur att det inte har rullat in nån sån på gården.. too complicated. 
Svar på tråden SoA