SoA
"i´m terrified... but toothily erected" :-P
"i´m terrified... but toothily erected" :-P
"..terrified.. but i´m totally erect" sa han.. blev osäker om jag mindes rätt, hände ju såååå mycket ju.. :-O
hej.. svrara lla lite random nu
Jag fick känslan av att clay skulle skjuta sig, men sedan då jag läste vad nästa avsnitt hette så tänkte jag att de "avskedar" honom och bränner bort tatueringen som de gjorde på den där andra killen? fast nu säger ni majaner.. hmm..
bästa sexscenen är den där tig blir skjuten i axeln... helt klart!!!!
sexigast är chibs, alla dagar, jax är en liten pojke.... men grymt så het opie var där i stugan, sista länga klippen på han då han bara stirrar, då weyn säger åt honom att han måste döda clay... mumsigt
och detta med juice, han kan ju inte bara sluta höraavsig häller, han ahr ju sammarbetat med dem, han har ju gett dem knark och skjutit en av medlemmarna i klubben, han ahr ljugit och han har försökt hänga sig (bara chibs och jax som vet) så han kommer nog inte undanså lätt nu som att bara fnissa lite och berätta, jag tror det är bäst att fortsätta ringain.
det blir nog lättare för juice om clay dör, så att han får ta det med jax istället. börja om på nytt
boktippset är såååå lömsk, inte lika lätt att hata som hon som opie sköt, men lömsk är han och inte pålitlig för fem öre :-P
men vad händer med otto.. är han så lojal att han gör samma sak igen som sist.. han ger dem massor och sedan vägrar han skrivaunder??
och vad sa boktippset innan han lämnade otto?
"jag måste fråga, om du sätter dit klubben, varför är du angelägen om mr jenowits?" "det skulle du inet förstå" "*chuckel, chuckel* jag önskar att det inte vara sant"
Jag fattar det inte, vad hände i den konversationen?