Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Lily of the Hollow skrev 2011-11-29 21:22:22 följande:
    åh jag som antagligen (förhoppningsvis) är på väg in och ska föda barn inatt. Vilken asdålig tajming
    gör bort det nu.. sista ungen födde jag på 2,5h för att inte missa säsongsavslutningen på house
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför

tråkigt avsnitt :-S

• varfördåför

clay kommer att dö, det måste han göra, frågan är bara vem som gör det.. just nu gissar jag på gemma.

Ja, det med Tig var väldigt onödigt :-S

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-11-30 21:30:06 följande:
    @ varför

Jag gissar på antingen tig eller Wayne..
    jag ahr gissat på wayne innan, men han törs inte för gemma.. då tror jag häldre på tara
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-11-30 21:43:05 följande:
    @ varför

Han trotsa ju gemma i stugan när han följde efter opie..
    jo, men sedan han har smugit runt och gjort som alla sagt och hållit sig borta..
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-11-30 21:52:51 följande:
    @ varför

Rätt kul kuriosa föresten, men mannen med "traccen" på kåken, "Lenny" han e IRL gudfadern bakom HA. Sonny barger.. Klubbens mest respekterade och äldsta medlem. Han har sista ordet i mycket..
    tror jag skrev det tidigare i tråden.. hmm eller tänkte jag det bara och skrev att happy är en ha?! mins inte :-P men lite kul är det allt
  • varfördåför
    Quinna skrev 2011-11-30 22:00:36 följande:
    Var nån dum mot Tig?  Demon
    *Har laddat hem men inte sett än*
    tig var dum :-P
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-11-30 22:07:46 följande:
    @ varför

Jaså happy me? Vilken avdelning?
    en.wikipedia.org/wiki/David_LaBrava hittade bara detta nu och vet ju att man inte får tro wiki men min hemliga kontakt är inte närvarande så jag kan inte hitta bättre bevis än detta just nu återkommer då jag fått tag i honom (inte happy då utan kontakten)
  • varfördåför
    Quinna skrev 2011-11-30 22:08:46 följande:
    Förvånad
    jag vet ju att han ville ha mer djup i sin karaktär, men jag tycker han har blivit för blödig.. har försvunnit lite av det mystiska med honom :-S
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-12-01 10:36:08 följande:
    @ varför

Jag läste igår hur han fick sin roll etc.. Fräckt
    det har jag inte läst dock (fastnade vid tanken på att komma mig till hans tatueringsstudio) hur gick det till då?
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-12-01 10:46:17 följande:
    @ varför

Han jobba som teknisk rådgivare, förmodligen iom hans medlemskap.
    Sen bygger han hojar till vardags så förmodligen har han haft ett finger med i spelet. Sen gled han in på ett bananskal.
    Bakomliggande research är ju dock rigoröst gedigen. Inte undra på med tanke han o Sonny..
    det var DET jag skrev. nu mins jag.. det avr om det där med SoA stockholm, att det kan ha något med ha att göra för att det gjorts så mycket research och för att flera av "skådisarna" är HA, och syftade då på lenny och happy, men jag skrev aldrig namnen..
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-12-01 10:55:01 följande:
    @ varför

Håller med dig.. Med just Sthlm skylten ser man hur rigorös researchen är..
    är ju roligare om det är lite realistiskt.. även om veckans avsnitt var lite överdrivet.. efter skottlossningen på vägen där så borde poliserna ha stått och väntat på dem med bussar då de kommtilbaka till klubhuset :-P
  • varfördåför

de andra i klubben är ju aldrig i kyrkan, de är ju bara opie soms kall vara där, och jag tror att han kommer...

sutter gör vist bara sista avsnittet i alla säsonger det är någon anna som gör de andra avsnitten har jag hört..

jag tror inet att vi sett slutet av skinnjackan..

hoppas på mer lokala grejer i nästa säsong, men förmodiligen kommer det att bli lite krig med farsan till den där tjejen som tig kördeihjäl iaf..

tror att alla kommer fatta (även tig) att dte är bäst för klubben att ha chibs i en högre post nu då de MÅSTE sammarbeta med irländarna.

• varfördåför

haha.. nu var jag tvungen att älska juice lite också

• varfördåför

måste se första säsongen igen