• FridaKarin

Era tidiga symptom? :) är i vecka 5!

Jag mådde illa på nätterna, sedan va det borta på dagarna. Jag kunde inte ligga o sova på mage så brösten skulle sprängas kändes det som.
    Köpte då ett gravtest och visade positivt. :D 

• FridaKarin

Allt kommer nog se bra ut. Jag var också väldigt nevös i början.. Kunde inte slappna av innan man hade kommit över den kritiska perioden (efter vecka 12) jag var väldigt rädd för missfall.. Men idag går jag in i vecka 34 och allt har gått jättebra :)

• FridaKarin
    WickedyWitch skrev 2011-05-22 10:32:51 följande:
    Åh vad roligt - grattis :D Är det lite pirrigt nu när det är nära? :)
    Maskrosa skrev 2011-05-22 10:29:00 följande:
    Tänkte försöka hålla det hemligt fram till vecka 12 lr nåt sånt. Men det är redan svårt att hålla det hemligt för min familj eftersom man inte kan dricka alkohol. Blir ju ofta lite alkoholhaltig dryck till grillat när man träffas på helger så här års. I går var första undanflykterna med att jag var för trött för alkohol, fast det var ju iofs sant också. Vart väldans trött =) Men ja, det lär ju bli fler frågor nästa gång man avstår kan jag tro! Man får väl känna av läget helt enkelt! Är inte helt förtjust i att behöva ljuga. Men jag är inte ens sugen på att berätta faktiskt, har ju knappt fattat det själv än!

Ska ta tag i det hela och ringa till mvc i veckan också. Får se när man får komma dit första gången!
    Ja det är lite pirrigt för det är första barnet för mig med :D Men jag längtar massor nu. Det är jobbigt att vara höggravid när det är så varmt ute :D
  • FridaKarin

Ja de är ju jobbigt i början att må illa hela tiden .. Men när tror du att du kommer ha BF då?

Svar på tråden Era tidiga symptom? :) är i vecka 5!