• Mantra

Era tidiga symptom? :) är i vecka 5!

Jag har bim 7/6 så jag vet inte om det tagit sig, men har känt ett tryck på livmoderhalstappen de senaste två dagarna och igår hade jag hicka flera gånger, har aldrig hicka! Sen har jag varit täppt i näsan två nätter.. Tidiga tecken?? Hoppas:)

• Mantra

Det känns urkonstigt det där trycket.. Blir nästan orolig. Men jag vet ju inte ens om det tagit sig ännu så man ska väl inte hetsa upp dig heller. Har ju gjort en konisering innan så man oroar sig lite extra..

• Mantra

Det var bara äl. Starkt positivt äl test igårkväll. Så det blev mys;)

• Mantra

Jag har känt extra mycket aktivitet sen äl, stickningar i äggstockarna, ilningar. Lite värk i livmodern. Man kan ju alltid hoppas att det tar sig på första:)

• Mantra

Jag har superont i brösten sen igår. Brukar ha det före mens också, men minns ej exakt när. Har ju bim om ca en vecka..suck vad tiden står stilla!!

• Mantra

Nu ikväll har jag fått typ blodsmak i munnen, och det blir bara starkare och starkare..Jag blir galen av att inte veta!!

• Mantra

Klart du måste testa! En vecka sen mens, då får du ju rätt svar direkt ju=)

• Mantra

Jag tror jag har plussat, kan ni hjälpa mig och kolla i mitt galleri? Bim-4 idag..

• Mantra

herregud!!!!! wiiiie!!!! Tack!!! HJÄLP!!! Vad ska jag göra nu?? Har två test kvar och hinner absolut inte till apoteket förrän tisdag. När ska jag ta dom sista två tro? Imorgon tror jag, för att se om det blir svagt igen (bim-3 imorgon) och sen blir det nog måndag nästa om jag kan hålla mig. Om båda visar streck blir det cb digital på tisdag=) När ringer man bm?

• Mantra

På måndag är det röd dag;) då har nog bm stängt. Ska köpa ett cb digital på tisdag, har mina två stickor kvar som får räcka över helgen. varannan dag får det väl bli=)Lördag och måndag, eller lördag och söndag om jag inte kan hålla mig;) Detta känns hur konstigt som helst, man oroar sig ju för mf och grejer, så man vågar liksom inte ta ut lyckan såhär i förväg. Men OM jag plussat så är det ovanligt, jag är ju 30 år och detta är första gången jag är gravid ever, och det är första försöket för oss=)

• Mantra

Testade med billiga testers sticka imorse. Alla producerar inte mycket hormon, så därför plussar inte alla tidigt:)

• Mantra

Ja då kanske du får vänta ett par dagar till minst=) Hoppas du plussar också=)=)

• Mantra

Miniphone vägrar visa bilderna! Är det ett plus?? Grattis i såna fall:):)

• Mantra

Jag ringde bm idag, och fick tid den 21 juni, alltså i v 6-7 någonstans (är i v 4+1 nu)

• Mantra

Oj! Konstigt! Hon ville ha dit mig redan den 13/6 men det passade inte för jobbet, så vi hittade en tid som passade båda den 21:e istället.

• Mantra

Man kan väl plussa runt 4 dagar före beräknad mens ungefär, vilket borde vara ca en vecka efter ägglossning, men vissa plussar inte då, utan på bim eller ännu senare. Jag fick supersvagt plus på bim-4.

• Mantra

Jag kände också symptom tidigt, men trodde då att det var mensen som var på g, för det var samma känsla. Dock hade jag metallsmak i munnen tidigt som jag inte känt förr inför mens.

Svar på tråden Era tidiga symptom? :) är i vecka 5!