• Mumman

Era tidiga symptom? :) är i vecka 5!

Jag känner inte av några symptom alls i princip

Har haft lite molvärk till och från, någon dag nästan hela dagen, men annars ingenting. Lite små ömma bröstvårtor om man tar på dom, men ingenting mer.

Känns konstigt att grav testerna visar positivt, men att jag knappt har några symptom...Är i vecka 4-5

• Mumman
    WickedyWitch skrev 2011-05-27 13:49:20 följande:
    Vissa känner i princip inget alls! Det går också upp och ner. Har ibland dagar då jag inte känner mycket alls, för att sedan nästa dag må illa, ha molvärk i massor & gasig som tusan! ^^
    Hm.. ja okej. Knepigt att det ska vara så olika för alla :) Men man funkar ju olika antar jag!
  • Mumman
    WickedyWitch skrev 2011-05-27 20:35:18 följande:
    Du behöver nog inte oroa dig :) Kontakta din BM annars så du kan stilla din oro!
    ja, när ska man kontaka dom egentligen?!?! :)
  • Mumman
    WickedyWitch skrev 2011-05-27 22:41:40 följande:
    När som väl? Jag har redan bokat en tid. Ringde samma dag som jag plussade! Så har tid den 11 Juli :) Hon sa dessutom att det kan va bra att ringa tidfigt så man får en bra tid!
    Ja, okej. Vilken vecka är du då i när du ska på första tiden?
  • Mumman
    happiness89 skrev 2011-06-01 21:35:00 följande:
    den har inte kommit ännu :) och det har gått 8 dagar. så tänkte kolla upp det snarast... får ta mod till mig och kolla. lite nervös bara :S
    killen verkar oxå glad att den inte kommit än, då man påbörjat bebisverkstad nu... så hoppas som bara den
    Gör ett test nu!! :) Spännande!
  • Mumman

Jag ska till gyn på fredag. Hon ville ha mig dit imorgon egentligen, men då jobbar jag. Är i v 7

Svar på tråden Era tidiga symptom? :) är i vecka 5!