• Maggan 86

Era tidiga symptom? :) är i vecka 5!

Hejsan!
    Jag hoppar in här, jag har inte plussat än, men jag har så svårt att tänka mig att jag inte är gravid!
    Jag har:
    * Superömma bröst, de har vuxit en del
    * Magen har varit uppblåst och hård, slappnar jag av ser jag ut att vara i femte månaden (haha)
    * Har haft molvärk till och från under några dagar, oftast på kvällen
    * Mått illa och fått klökningar mellan 11-16 om dagarna.

På lördag har jag BIM+10, och då ha rjag och sambon bestämt att vi ska testa.

Läste att någon hade varit täppt i näsan också? Är det ett symptom??

Grattis till alla som +at!

• Maggan 86

Jag fattar det inte, men jag Plus idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD!!!
    Vad gör man nu? Vem ringer man?

• Maggan 86

Tackar så mycket! Hade också velat skåla, men får göra det i alkoholfri cider idag.
    Nu blir det svårt, för ikväll ska vi ha kompisar över, och min sambo vill inte att vi ska säga något än. Jag kommer inte kunna hålla mig, min bästa vän ska komma och hon kommer undra varför jag inte kommer dricka något vin, eller ta nån cigg. Hur ska jag göra? Om hon frågar mig, så har jag ju inte berättat något, tekniskt sett... ;)

• Maggan 86

Ja, jag kunde ju måla upp vilken bild som helst, min bästa vän ser ju att det är något annat på gång. Hon visste direkt, haha!
    Så nu är det bara hon som vet bortsett från oss.

Haha men ska man inte ringa bm när man plussat då? :) jag vet inte, har aldrig gjort detta innan ju :)

• Maggan 86

Gud vad mycket tips, tack så jättemycket!
    Jag tror att både jag och min sambo vill komma och prata med bm så fort som möjligt, så han tyckte att jag skulle ringa redan imorgon. Han tyckte att jag skulle ha ringt i lördags om de hade haft öppet.

Men nu till en annan fråga. Får man göra ett vul när man träffar bm första gången? För att bestämma vecka o så, eller är det senare? Har sett ul-bilder på v 6+4 osv. Det kanske beror på var man bor det också?

• Maggan 86

Jag ringde igår och fick tid 25/7! Det tyckte inte jag eller sambon var acceptabelt, så jag ringde och fick en ny tid idag. Vi ska dit imirgon kl 11!

• Maggan 86

Mumlan: jag råder dig att vänta ett par dagar efter den dag du ska få din mens. Det är svårt och jobbigt men det är snällast mot dig själv. :)

Svar på tråden Era tidiga symptom? :) är i vecka 5!