Inlägg från: Belladonna1980 |Visa alla inlägg
  • Belladonna1980

Era tidiga symptom? :) är i vecka 5!

Mantra skrev 2011-06-03 10:52:52 följande:
    Kände mig också yr idag, och brösten är större!!
    Skogstroll:Grattis till ditt plusPlus!!!!!! Vi hade ÄL samtidigt....kul att hitta ngn med samma datum....
    Jag har inte så många symtomer förutom ömma bröst(enormt) och trött,hungrig. Hungrig brukar jag vara från ÄL frmåt.
    Men tröttheten kan bero på att jag har en förkylning och vart sjukskriven.(Går hemma hela dagarna,uttråkad alltså).
    Men förutom det så är det inte mkt mer.
    Jo,igår börja tröttheten kombineras med yrsel/blodsockerfall? Jag blir så trött o utmattad att jag skakar lite.
    Jag testade imorse,ca kl 05.30. Men negativt! (Rynkar på näsan
    Vad använder du för tester?
  • Belladonna1980
    Mantra skrev 2011-06-03 17:08:43 följande:
    Testade med billiga testers sticka imorse. Alla producerar inte mycket hormon, så därför plussar inte alla tidigt:)
    Har samma test,men jag ska ha bim den 9/6...
  • Belladonna1980
    Maggan 86 skrev 2011-06-04 17:30:54 följande:
    Tackar så mycket! Hade också velat skåla, men får göra det i alkoholfri cider idag.
    Nu blir det svårt, för ikväll ska vi ha kompisar över, och min sambo vill inte att vi ska säga något än. Jag kommer inte kunna hålla mig, min bästa vän ska komma och hon kommer undra varför jag inte kommer dricka något vin, eller ta nån cigg. Hur ska jag göra? Om hon frågar mig, så har jag ju inte berättat något, tekniskt sett... ;)
    Så sant,.....blir svårt att hålla sig för kompisen...du kan skylla på att du mår illa att du börjar känna dig sjuk...
Svar på tråden Era tidiga symptom? :) är i vecka 5!