Era tidiga symptom? :) är i vecka 5!
Ja :D vilket stjärntecken blir det tro? :D
Sannah90 Åh vad skönt att höra att allt var ok Nu kan du slappna av och njuta av graviditeten!
IDag är första gången jag känner av illamåendet, men det är ytterst ytterst lite.. Det gör inget om det håller sig borta ett tag till hehe..
Imorn åker jag till Paris över helgen, sen går jag in i vecka sex på måndag!!! TIden går ju så låååångsamt..
Jag känner inte av några symptom alls i princip
Har haft lite molvärk till och från, någon dag nästan hela dagen, men annars ingenting. Lite små ömma bröstvårtor om man tar på dom, men ingenting mer.
Känns konstigt att grav testerna visar positivt, men att jag knappt har några symptom...Är i vecka 4-5
Ja de var tur du hade kollegan där =) Ja det är väl så man får se det, tecken på att det verkar gå rätt till där inne! Men svårt att tänka så när man mår illa hehe.
Hoppas din trötthet försvinner snart den med, vart så skönt att inte ligga å halvsova hela kvällen innan man tog sig till sängen. Fick tvinga mig själv att gå och lägga mig igår istället :P
Testade yoghurt direkt när jag klev upp igår, men det funkade inte för mig. Inget jag stoppade i mig verkade fungera men som tur är försvann det till slut iaf. Så jobbigt när man tror att man ska spy samtidigt som man är vrålhungrig! Skum känsla!
Ja jösses, täppt näsa ja. Men jag är allergisk och brukar ta allergimedicin så här års men det ska man inte ta om man är gravid. Så det är riktigt jobbigt! Blir nästan tokig när man får de värsta "allergiattackerna" med kliande, täppt näsa, nysningar heeela tiden, kli i öron och hals m.m. Hua mig. Måste ringa läkare för att försöka höra om de finns nån medicin som är mer ok. Men jag haaatar att vara i kontakt med läkare så när det inte är som värst så står man hellre ut med allergibesvären än ringer vårdcentralen.
Ja jag är i 6+3 och är också ganska svullen, känns skumt att inte komma upp med ganska platt mage på morgnarna länge. Det är en liten kula redan då och på kvällen är den betydligt större.