• niagara

Hur perfekt förälder är du?

0-3: WT när den är som värst! Ring soc, någon!!
    4-6: Du får allt ta och göra ett ryck om dina barn ska ha en vettig barndom.
    7-8: Good, but not enough
    9-10: du har tagit dig an mammarollen med perfektion! Gratulerar

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur perfekt förälder är du?
  • pluvdo

5 av 10, men jag ogillade vissa av svarsalternativen. Bland annat så sover sonen inte i min säng, men jag använde heller inte någon femminutersmetod eller så för att vänja honom vid sin egen säng.

• Mandi74

9 av 10.. jag är nästan perfekt.

Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Jamo

Kanske skulle ändra till "hur perfekt mamma är du?" Svårt som kille att svara på frågan om ammning :) Sen frågan om mat, finns ingen som inte får in tillsatser i maten ;) Om ni inte slaktar och odlar precis allt själva vill säga :)

• storasyster89

2 av 10, stackars framtida lilla barn, hur ska han överleva?

♥ BF 8 juli ♥
  • niagara
    Jamo skrev 2011-05-24 16:24:03 följande:
    Kanske skulle ändra till "hur perfekt mamma är du?" Svårt som kille att svara på frågan om ammning :) Sen frågan om mat, finns ingen som inte får in tillsatser i maten ;) Om ni inte slaktar och odlar precis allt själva vill säga :)
    He he, tja nu läste jag ju en tråd för ett tag sen om en kvinna vars man skulle amma. Och det var flera som svarade att deras karlar minsann drog fram det (håriga) mejeriet också.. Själv har jag svårt för att inte kräkas vid tanken.. =)
  • Dr Mupp

Jag protesterar. En bra mamma kör inte skrikmetoder på sina barn.

Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups
  • Astarte

Oj! Bara tre rätt. Men min son verkar vara ganska nöjd ändå. Idag fick vi akut slut på blöjor eftersom jag trodde att det fanns kvar i påsen, men jag hade fel. Mest för mig själv utbrast jag "jag är en dålig mamma". Tvååringen rusar till dörröppningen och utbrast högt "Nääääää". Det värmde!!

• sextiotalist

Fnissar, jag fick bara tre rätt.
    Fast det kanske beror på att jag alltid struntat i alla metoder och inte ammat och vägrat babyaktiviteter.

Svar på tråden Hur perfekt förälder är du?