• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Vem skrev (sade) vad?

Här är några klassiska citat som ni kan få klura på, fuskar ni så lurar ni bara er själva (och kompletterar okunskapen med avsaknad av integritet!).

Jag hoppas att det blev rätt, det blev lite knepigt med quizfunktionen ett tag.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vem skrev (sade) vad?
  • Familjeliivsfinastenick

Fan min allmänbildning har sjunkit till botten. Bli aldrig mor!!

Jäjd skrev 2011-05-24 20:18:39 följande:
    Herregud. 5 av 10 Skäms

Du är för smart för mig firren.
    Nu känns det bättre fick iallafall 1 poäng mer än Blondie här ovan. Alltid trevligt att vara bättre än åtminstone en annan.
  • I Blackrose I

5 av 10. *Besviken på mig själv*

When you judge another, you do not define them, you define yourself
  • Jäjd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-24 20:22:38 följande:
    Fan min allmänbildning har sjunkit till botten. Bli aldrig mor!!Nu känns det bättre fick iallafall 1 poäng mer än Blondie här ovan. Alltid trevligt att vara bättre än åtminstone en annan.
    Ska vi slåss? Drömmer

Haha, nej jag skulle nog kamma noll där med vid närmare eftertanke. Jag tar ditt råd helt enkelt. Inga barn.
  • Fidelis ad urnam

WOOT WOOT!

Ditt bästa resultat är 7 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 15 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

• fucktard

3 av 10. TRE!

Vad är det för fel på mig? Jag brukade faktiskt vara både smart och allmänbildad, men nu känner jag mig som någon blond skönhetsopererad tjej i en amerikansk tonårsfilm.

• Familjeliivsfinastenick
    Jäjd skrev 2011-05-24 20:25:02 följande:
    Ska vi slåss? Drömmer

Haha, nej jag skulle nog kamma noll där med vid närmare eftertanke. Jag tar ditt råd helt enkelt. Inga barn.
    Ställer gärna upp på lite närkamp ja!
    fucktard skrev 2011-05-24 20:31:10 följande:
    3 av 10. TRE!

Vad är det för fel på mig? Jag brukade faktiskt vara både smart och allmänbildad, men nu känner jag mig som någon blond skönhetsopererad tjej i en amerikansk tonårsfilm.
    Det var riktigt riktigt uselt jag skäms för mina ynka 6p med rätta och du har hälften!! Så illa kan man väl inte ens få om man bara gissar.
  • Doktorn

Hmm.. "Ditt bästa resultat är 7 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger."

Hade högre förväntningar...

Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • fucktard
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-24 20:33:23 följande:
    Ställer gärna upp på lite närkamp ja!
    fucktard skrev 2011-05-24 20:31:10 följande:
    3 av 10. TRE!

Det var riktigt riktigt uselt jag skäms för mina ynka 6p med rätta och du har hälften!! Så illa kan man väl inte ens få om man bara gissar.
    Tydligen kan man det. Jag fattar ingenting, och borde helt klart besöka ett bibliotek eller sju. Det här är helt sjukt.
Svar på tråden Vem skrev (sade) vad?