• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Vem skrev (sade) vad?

Här är några klassiska citat som ni kan få klura på, fuskar ni så lurar ni bara er själva (och kompletterar okunskapen med avsaknad av integritet!).

Jag hoppas att det blev rätt, det blev lite knepigt med quizfunktionen ett tag.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vem skrev (sade) vad?
  • Midka

2 av 10. Känner mig ganska lugn... gissade lita sämre än er andra. Jag kände igen nästan alla namn iaf.
    Surar lite på att jag inte visst att det var Everlyn Beatrice Hall som sa det sista.

• Familjeliivsfinastenick
    fucktard skrev 2011-05-24 20:35:24 följande:
    Tydligen kan man det. Jag fattar ingenting, och borde helt klart besöka ett bibliotek eller sju. Det här är helt sjukt.
    Jepp men om det få dig att må lite bättre så kan jag berätta att ditt sjukt usla resultat fick mig att må lite bättre i mitt självförakt.Kyss
    Midka skrev 2011-05-24 20:35:51 följande:
    2 av 10. Känner mig ganska lugn... gissade lita sämre än er andra. Jag kände igen nästan alla namn iaf.
    Surar lite på att jag inte visst att det var Everlyn Beatrice Hall som sa det sista.

Jag älskar dig!Hjärta
  • fucktard
    Nu mår jag lite bättre
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-24 20:37:20 följande:
    Jepp men om det få dig att må lite bättre så kan jag berätta att ditt sjukt usla resultat fick mig att må lite bättre i mitt självförakt.Kyss
    Haha, vad bra! Jag ska tänka på det när jag går till biblioteket i morgon
  • Doktorn
    ...
    Om det är någon tröst så måste det vara en av de vanligaste citaten som hänförs till fel person. Jag skulle tro att rätt få faktiskt kan den.
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • Fidelis ad urnam
    Doktorn skrev 2011-05-24 20:38:58 följande:
    Om det är någon tröst så måste det vara en av de vanligaste citaten som hänförs till fel person. Jag skulle tro att rätt få faktiskt kan den.
    Jag visste
    Just den var jag 100% säker på.
  • Doktorn
    Fidelis ad urnam skrev 2011-05-24 20:40:37 följande:
    Jag visste
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
    Fidelis ad urnam skrev 2011-05-24 20:40:37 följande:
    Jag visste
    Jag med jag var bergsäker och imponerade på min karl med mitt fantastiska vetande.
  • I Blackrose I
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-24 20:43:44 följande:
    Jag med jag var bergsäker och imponerade på min karl med mitt fantastiska vetande.
    Jag tröstar mig själv med att jag visste dom 5 viktigaste frågorna. Så det så. Det sista hade jag rätt på.
    When you judge another, you do not define them, you define yourself
Svar på tråden Vem skrev (sade) vad?