• dio

Barn och ungdomsböcker

Vem har skrivit barn/ungdomsböckerna?

I was an atheist until I realized that I am God
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Barn och ungdomsböcker
  • varfördåför

Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger. 

jag är gasnka nöjd över mitt resultat dock lite pinsamt att ha fel på pter pan, det borde man ju veta

nepp... kan inte stava... sorry!
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

9/10
    Hade fel på Kulla-Gulla.

Om någon svarar John Locke på någon av frågorna så kommer jag att explodera.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • fucktard

7 av 10. Missade på de jag inte har läst.  (Miranda, Molly Moon och Biggles)

• fucktard

Jag har förresten inte läst Vargbröder kom jag på, men jag är ett stort fan av Michelle Pavers "vuxenböcker". Är just nu i sluter av "Tillbaka till Fever Hill".

• lövet2
    fucktard skrev 2011-05-27 14:36:30 följande:
    Jag har förresten inte läst Vargbröder kom jag på, men jag är ett stort fan av Michelle Pavers "vuxenböcker". Är just nu i sluter av "Tillbaka till Fever Hill".
    Läs dem inte! Tråkiga böcker som inte ens 12-åringen gillade ...
  • fucktard
    lövet2 skrev 2011-05-27 14:38:51 följande:
    Läs dem inte! Tråkiga böcker som inte ens 12-åringen gillade ...
    Nej, jag tänkte in det Jag letade efter fler "vuxenböcker" av henne, men hittade bara Vargbröder, men jag är inte speciellt intresserad av ungdomsböcker. inte ens Harry Potter
  • lövet2
    fucktard skrev 2011-05-27 14:46:55 följande:
    Nej, jag tänkte in det Jag letade efter fler "vuxenböcker" av henne, men hittade bara Vargbröder, men jag är inte speciellt intresserad av ungdomsböcker. inte ens Harry Potter
    Harry Potter är inte ungdomsböcker (jo, kanske den första). De är lämpliga för människor i åldersgruppen 10-80 år och bör läsas av alla. Livet blir lite soligare när man kommit in i Harry Potters värld! Solig
  • fucktard
    lövet2 skrev 2011-05-27 14:51:30 följande:
    Harry Potter är inte ungdomsböcker (jo, kanske den första). De är lämpliga för människor i åldersgruppen 10-80 år och bör läsas av alla. Livet blir lite soligare när man kommit in i Harry Potters värld! Solig
    Nja, jag håller inte med, trots att jag har läst iaf fyra av dem. Det är inget för mig
Svar på tråden Barn och ungdomsböcker