• flingansnö

Klädsel efter snitt..???

jag tyckte att det var skönt med ngt som satt åt och "höll fast" så jag köpte en trosgördel på lindex. Var jätteskönt. Över det hade jag typ mina mammabyxor för det var allt jag fick på mig.

Du ska försökar röra på dig, det hjälper läkningen, ta alvedon så att du kan gå och stå och så.  JAg hade ngra citodon kvar från grav som jag tog i några dagar, och sedan tog jag ipren och alvedon blandat i ett par veckor. Sen var det ok

• flingansnö
    Marsipanflicka skrev 2011-05-27 11:30:52 följande:
    TACK!!!

Det är alltså okey med att ha gördel nu med en gång??

ja, ju snabbare desto bättre, då drar magen ihop sig bättre. Och så är det skönt tycker jag. Men det får såklart inte göra ont!

• flingansnö

Jag köpte superbilliga riktiga TANT trosor på klädkanonen eller vad det heter, typ 3 par för 30 kr eller så, och så hade jag mammatrosor till det. Maken tyckte väl inte att det var supersexigt, men å andra sidan så hade jag läckande bröst och avslag.... så sexig var jag nog inte ändå...  Jag köpte en trosgördel på Lindex, kostade typ 150kr och det tycker jag varit bra, har inte provat Bellybandit, men de har ju även korsettliknaden på lindex till lägre pris än det, så du kan ju komma först... tycker BB är dyrt. 

• flingansnö
    N1an skrev 2011-05-27 12:20:00 följande:
    Varför skulle magen dra ihop sig snabbare med en gördel? *undrar*
    jag vet inte.... den gör det bara.... 
Svar på tråden Klädsel efter snitt..???