• ShamyAmy

positivt gravtest 5 dagar efter ägglossning

Jag hade ägglossning förra helgen, idag gjorde jag ett gravtest som jag köpt på testlagret, det kom upp ett väldigt svagt streck där teststrecket skulle vara efter ca 5 min, hur stor är sannolikheten att det verkligen är ett "riktigt" streck och inget "spökstreck"?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-27 22:53
    Jag försökte ta bild på det, det syntes knappt, bilder finns i mitt album under "starka bilder" för dom som vill se

• Svar på tråden positivt gravtest 5 dagar efter ägglossning
  • ShamyAmy

Genom flytningar, test och så får jag ont vid äggstockarna , för det behöver ju inget ägglossat men symtomen är solklara

• ShamyAmy

Ska testa igen med morgonurin:) Skulle vara underbart med tvillingar

• ShamyAmy

Tog ett nytt test idag som var helt blankt

• ShamyAmy

Jag ska vänta till nästa helg, om jag kan

• ShamyAmy

Fick svagt på cb idag, BIM-8

• ShamyAmy

Det gick inte att få med det på bild allt men synligt med blotta ögat,. Köpte 2 pack cb så ska vänta 2 dagar till, blir det + på dom med köper jag ett digitalt

• ShamyAmy

Jag hade några kvar från testlagret. Tar ett sånt i morrn, börjar bli lite beroende:/

• ShamyAmy

Fick starkare streck nu på kvällen med testlagret! Har tyvärr för dålig kamera;( På fredag använder jag cb så får vi se vad det blir!

• ShamyAmy

OMG! Jag har blivit helt tokig, jag gick in badrummet för att rota upp ett gammalt test som var neg bara för att se om det blivit nått streck efter det att det hade torkat, inget streck men det jag tog idag för ca 1 timme sen har ett! Jag såg det redan efter någon minut bara och jag vet att man inte ska kika efter test tiden gått ut, men jag var tvungen, nu är det tydligt och klart, fortf ljust rosa men det ser ut som kontrollstrecket i storlek och så

• ShamyAmy

Bilderna jag har är inte från idag och jag vet hur ett gravtest funkar;) teststrecket kom efter 1 minut så det fanns hela tiden, det var bara starkare efter en timme

• ShamyAmy

Jag har inte fått nått streck alls på mina neg, inte ens när dom torkat. Jag har försökt men det är svårt när man inte har makro;( bilderna blir jättesuddiga

• ShamyAmy

Det blev positivt idag när jag var hos min bm:D

• ShamyAmy

Använde mitt sista cb nu på kvällen det blev + innan kontrollstrecket kommit upp men fortfarande jättesvagt, ska köpa digitalt på lördag:)

• ShamyAmy

Jo, men jag vill göra digitalt iaf, fast det är totalt slöseri med pengar:P Tack!

• ShamyAmy

Grattis! Har du använt dig av cb's digitala test det ska bli ett + på nån gång? Jag tog ett sånt idag men mitt resultat ser inte ut som på nån av bilderna i bruksanv, finns bilder i albumet

Svar på tråden positivt gravtest 5 dagar efter ägglossning