Hur kan man gå vidare efter man har fött ett dödfött barn???
Hej.. Jag vet knappast var jag ska börja med min historia.Jag har två barn sen tidigare en pojke och en flicka, så jag väntade min tredje barn. Den 15 maj 2011 födde jag en dödfött barn. Den va en liten flcka. Jag åkte in till förlossningen pga att jag kände inte min bebis sparka. Jag var i v 39 den dagen jag åkte in. När jag väll var där upptäckte min läkare att barnets hjärta har sluta slå... Det kändes som om någon har kappat mina ben när jag fick höra denna nyhet.. Så det är mycket tankar som snurrar i mitt huvud.. kan man verkligen gå vidare med den här sorgen?? När kan man börjar planera sin nästa graviditet ?? Kommer man någonsin få lyckan tillbaka ?? jag vill gärna höra hur andra som har varit i min situation har klarat av detta ??? Är tacksam för all Information jag kan få MVH
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-02 22:33
Det har snart gått tre månader den 15 agusti som min underbara ängel lämnade oss.. tiden efter det har varit fruktansvärt jobbig.. Älskar dig min rajana och sankar dig från mamma pappa och dina underbara syskon