Mini 82 skrev 2011-06-13 11:48:02 följande:
Hej hur har det gått?
Själv fick jag provsvaren idag och allt verkar vara normalt. Är lite besviken då jag inte fick utförliga svar på alla prover de tog utan bara några rader på ett papper "blodprover är normala" jaha. Då är väl allt bra då? eller? Hade gärna velat veta exakt. Vill gärna ha Trombyl och progestoron också till ev kommanade graviditet men det får jag inte trots tre mf. Den läkaren jag träffat tror inte på det nämligen!!!??? Det finns massa studier som säger att det kan hjälpa. Det är inte farligt heller! är väldigt besviken.
Väntar fortfarande på kromosomproverna men de är inte klara förren om en månad. Hoppas verkligen det inte är nåt fel på dem.
Lycka till
Man kan köpa progesterall - en kräm - på nätet själv. Och barnalbyl kan du också köpa själv! Jag vet inte riktigt vilken dos. Men jag har fått trombyl utskrivet.
Jag kanske ska presentera mig. Jag är 42 och har inom loppet haft två missfall i vecka 11. Ska påbörja fertilitetsutredning inom kort och göra en missfallsutredning om två veckor. Mitt senaste missfall började för en vecka sen och idag på VUL hade jag fortfarande 12 mm slemhinna. Så det dröjer lite innan vi kan köra igång med verkstaden igen. Men under tiden tänker jag gå ner i vikt