Verra83 skrev 2011-06-07 13:31:10 följande:
Bra jobbat!! Jag hoppas också vikt nedgång så här i början så man blir extra taggad :)
Har ni kännt av biverkningar nått någon? Jag tycker mitt humör är lite svajigt och jätte trött...
Jag har inte känt så stora biverkningar egentligen. Det jag främst har märkt av är att magen har blivit så trög, och det gillar jag inte. Jag har varit tvungen att ta Cilaxoral ( två gånger sedan förra måndagen, annars hade det varit tvärstopp, verkar det som (gick tre dagar utan någon "action" och sedan tre dagar igen, jag brukar gå en gång varje morgon i vanliga fall - ursäkta detaljer

). För en person som tidigare har ätit ytterst litet kött, under 30 års tid, känns det ganska mysko att ha gamla ruttnande köttrester i kroppen i dagar. Men det är väl bara att blunda och tänka på något annat.

PS. Cilaxoral är inget jag brukar ha hemma, men när mitt diskbråck "attackerade" för två veckor sedan fick jag värktabletterna Citodon utskrivna och eftersom de är väldigt förstoppande fick jag också Cilaxoral utskrivet. Jag köpte också Laktulos då. Men det är ju som att dricka rent socker - så det går ju inte att ta nu.
Eftersom jag, normalt, tränar 4-5gg/vecka på gym och inte har tränat på 2 veckor vet jag inte riktigt om jag har känt mig så trött. När jag börjar träna igen så vet jag bättre. Men litet extra "hjärnsläpp" har det nog varit ibland - men det kan ju vara värmen också.
Och så har jag varit ganska hungrig ibland.