• Nettan 514

    Kompisar sökes i Strängnäs trakten

    Hej!
    Letar efter nya bekantskaper, då jag inte har har så många att umgås med. Känner mig väldigt ensam.
    Jag är 27 år, bor med min sambo och våran dotter som är 2,5år och min sambos son som är 6,5år. Vi har även en hund.
    Jag studerar på heltid, läser in gymnasiet.
    Så om det är någon som vill fika, umgås, prata eller ses med barnen å leka, gå en promenad, eller vad som helst skriv något..

  • Svar på tråden Kompisar sökes i Strängnäs trakten
  • Nettan 514

    I sörmland... mellan Eskilstuna och Södertälje kan man säga..

  • antice

    ahaa, tyckte det verkade bekant =)


     


    vi bor två mil norr om enköping, inte alltför långt bort!


    Vi har en treårig pojke och en ettårig flicka =)


  • Emelie19881988

    Hej! Är nyinflyttad i Strängnäs, bor här med min sambo, vi har 3st katter. Vi väntar tillökning till familjen i början av augusti så jag är nu hemma och inväntar vår lilla bebis. Eftersom jag går hemma så är det väldigt svårt att träffa nya vänner, så en promenad eller fika låter väldigt trevligt.

  • Ellab

    Hej! Söker också kompisar i strängnäs eller i trakterna iaf :) HAr bott hät i ca ett år nu och min sambo flyttade hit för ett halvår sen.  Jag är 21 år och min sambo fyller 29. Vi bor ute på selarö utanför stallarholmen. Min sambo jobbar i sthlm och jag själv jobbar som sotare. Vi håller även på att försöka få barn. :) Någon som vill ta en fika?

  • Godisråttan1

    Hej! Verkar som att vi iaf är några stycken som söker nya fika-kompisar i Strängnäs   Jag och min man flyttar förhoppningsvis snart till Strängnäs och då vill jag mer än gärna träffa nya vänner! Jag är just nu mammaledig med min son på snart 1,5 år och min dotter på snart 3 månader!

Svar på tråden Kompisar sökes i Strängnäs trakten