Är kungens fritid hans privatsak?
Det är olämpligt att gå på illegala klubbar. Även att gå på porrklubb. Kungen måste alltid tänka på att han representerar Sverige och bör inte synas i sådana sammanhang. Det är självklart!
Det är olämpligt att gå på illegala klubbar. Även att gå på porrklubb. Kungen måste alltid tänka på att han representerar Sverige och bör inte synas i sådana sammanhang. Det är självklart!
Eeeh, illegala svartklunbar är just det. Illegala alltså.
Kungen får inte gå på illegala svartklunbar. Det är olämpligt att han går på porrklubb utomlands eftersom han representerar svenska kungahuset. Största anledningen att han existerar som kung är för att Sverige ska se bra ut. Han har med sin familj varit bra PR för Sverige. Så icke längre. Låt Victoria ta över eller lägg ner det hela.
Nej, men jag har en åsikt om var han inte bör gå. Hela den här historien kommer gå åt helvete. Bäst att han tar tjuren vid hornen och erkänner. Tar Silvia ut skilsmässa so be it.
Det tvivlar jag på att Silvia gillar. Hoppas hon har några älskare hon också. Tror Silvia lider något oerhört.
Ja, det här kan aldrig sluta bra. Håller med KimP
Att han har mage att kritisera Milleniumtriologin för att den får Sverige att framstå som ett land med skev kvinnosyn är humor på rätt hög nivå.
Otrohet i sig har ingen annan än drottningen med att göra. Som, minst sagt, offentlig person bör det dock skötas snyggt. Kaffeflickor, maffia, strippor, horor, porrklubbar, unga tjejer, kriminella nätverk, Sveriges gudfader osv osv är väldigt illa. Det blir som Berlusconi över det hela och det vill inte jag betala med mina skattepengar. Anar att jag inte är ensam.
Nej, inte på Arlande eller Coop Forum. Du har en poäng där....