MochN skrev 2011-06-02 15:34:18 följande:
Att pressen orkar gräva så här förstår jag inte....För det första så verkar hans arbetare fixat och ordna allt,
kungen följde bara med rätt ovetande, verkar det som. Sen så är detta från 70 eller 80 talet... och om han nu skulle vart på nån klubb på typ 70 talet, vad gör det?? Han är bara människa och det var ju inte nyligen precis.
Jag tycker han sköter sitt jobb bra!
Detta sen med Silvias nazist släkt som också analyseras...Varför ska Hon dömas för något som hennes pappa och släkt har gjort innan hon fanns, eller då hon bara var Barn! Löjligt!....
Den judiske ledare som yttrade sig i fallet kring Silvias pappa, sa ju tydligt att hon inte hade skuld i det. Det var nog väldigt svårt under nazist-tiden att inte vara inblandad på nåt sätt, om man skulle ta sig framåt i samhället.Enda chansen att köpa företag verkade ju vara att köpa de, som beslagstagits av judarna. Det var ju inte köparna som tog dem ifrån judarna. Och om man valde på arbetslöshet o att köpa ett sånt företag, är inte valet så svårt. Fanns ju knappast nån A-lassa att ta till.
Nog för att man inte kan skylla på att ens jobb drar med en på porrklubb, men det är inget FEL i sig att gå dit, även om jag inte tycker att det är en sund syn på sex. Om jag varit kungen hade jag inte uttalat mig i pressen, innan jag varit väldgt säker på mina svar. Men han brukar ju ofta treva efter orden i andra intervjuer också.