Inlägg från: aldrigmer |Visa alla inlägg
  • aldrigmer

Är kungens fritid hans privatsak?

Ingen har sett bilderna utom en journalist på Aftonbladet och det enda han säger att de är av dålig kvalité.
    Camilla Henemark är väl inget sanningsvittne precis, inte kriminella personer heller. Dörrvakter och serveringspersonal....tja....det är fler än kungen som förnekar att han var på porrklubb i Atlanta.....

Om monarkin ska avskaffas ska det ske schysst, inte för att Aftonbladet trumfar genom det.

• aldrigmer

Men för höge farao, vilka BEVIS finns för att han har gjort allt han anklagas för........

• aldrigmer
    sverker11 skrev 2011-06-04 16:59:09 följande:
    Enligt de som skrev boken "Den ofrivillige monarken" och folk på deras sida så finns det massvis med bevis. Tyvärr kan de inte presentera bevisen eftersom vittnena inte vill tala med någon annan än dem och de berömda bilderna har de tyvärr inte fått se utan bara blivit informerad om att de finns.
    Blir jag trodd om jag hävdar bevis på samma sätt? Knappast.......Tungan ute
  • aldrigmer
    Här och nu skrev 2011-06-04 22:13:52 följande:
    För att döma behövs bevis. Tills vi har det har kunge rätt att va ifred.
    Det är inte ofta som jag håller med dig men än är undrens tid inte förbi......än har inga bevis lags fram. Camilla Henemark har väl aldrig varit ett sanningsvittne, likaså kriminella klubbägare eller dörrvakter......
Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?