Inlägg från: Muminstjej |Visa alla inlägg
  • Muminstjej

Är kungens fritid hans privatsak?

Kunde inte bry mig mindre i vad han gör vare sig på sin fritid eller annars. Jag tycker han är tråkig! Men det som retar mig är att han ljuger om saken! Varför inte bara säga som det är? Vilken karl i detta land har aaaaaaldrig tittat på porr? Spela roll om det är hemma på datorn/tv:n eller om det är på stripp/porrklubb.

• Muminstjej
    Här och nu skrev 2011-06-10 21:14:51 följande:
    Nu är du farligt nära förtal. Vilka bevis har du för att han ljuger?
    Inga som helst, men jag TROR han ljuger.
  • Muminstjej
    Här och nu skrev 2011-06-10 21:15:56 följande:
    Jag är pedagog, så det där kan jag rabbla i sömnen. På vilket sätt har kungen inte uppnått detta o på vilket sätt måste han leva upp till det mer än andra?
    Men man kan väl inte direkt jämnföra kungen med vilken svensson som helst? Det är väl ändå liiiite skillnad?
  • Muminstjej
    Här och nu skrev 2011-06-10 21:20:03 följande:
    Då är det jävligt viktigt att skriva att man TROR o inte ATT han gör det.
    Whatever...
  • Muminstjej
    Här och nu skrev 2011-06-10 21:20:26 följande:
    På vilket sätt?
    Öh, är inte det ganska uppenbart? Tycker inte jag behöver förklara det för dig.
  • Muminstjej
    Startrooper skrev 2011-06-10 21:28:06 följande:
    Alltså Ts, om du inte förstår varför en statchef har liiite mer krav på sig än typ du eller din granne, så är denna tråd rätt så meningslös.
  • Muminstjej
    Här och nu skrev 2011-06-10 21:31:29 följande:
    Var står det att han har mer krav på sig? Räcker inte med vad folk tycker.
    Men seriöst?
    Du postade inte denna tråd fel, den skulle kanske ha varit i sandlådan?
  • Muminstjej
    StilaM skrev 2011-06-11 18:46:28 följande:

"Människolivets okränkbarhet, individens frihet och integritet, alla människors lika värde, jämställdhet mellan kvinnor och män samt solidaritet med svaga och utsatta är de värden som skolan ska gestalta och förmedla" - du tycker att detta harmonierar med umgänge med kaffeflickor och maffiabossar? Då är du en kass pedagog som bara rabblar men inte förstår väredgrunden.

Kungen måste leva upp till detta för att han är nationens symbol - det är i princip hans enda uppdrag: att representera vårt lands sedvänjor och värdegrund. Om Nisse i Hult ger faen i värdegrunden så betyder det ju inget.

Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?