Är kungens fritid hans privatsak?
Nej, är man statschef så ska man ha bättre koll på sin skit än att låta den läcka ut. Och jag är helt övertygad om att det INTE skedde med Silvias medhåll.
Nej, är man statschef så ska man ha bättre koll på sin skit än att låta den läcka ut. Och jag är helt övertygad om att det INTE skedde med Silvias medhåll.
Haha, skönt att se att ts aldrig ändrar sitt perspektiv. "Det är vad jag TYCKER som gäller"
Bestämmer vad? Att en statschef inte ska skita i det blå skåpet? Ja du, sunt förnuft kanske?
Alltså Ts, om du inte förstår varför en statchef har liiite mer krav på sig än typ du eller din granne, så är denna tråd rätt så meningslös.
I rest my case. Vet man inte skillnaden på kungen och Nisse Hult så är man inte värd min uppmärksamhet.
Inlägg 191; Är man staschef så finns det saker man inte ska göra. Som att umgås med kriminella. Som att gå på porrklubb. (Jag är säker på att man kan skicka nån att köpa porrfilmer om man som STATSCHEF inte vill ladda ner olagligt) Listan kan göras lång.
För att förtydliga; jag är så långt ifrån en royalist man kan komma. Jag tycker det är helt sjukt att man i ett modernt land har en "kung och drottning". Men jag anser att om man har extra fördelar pg.a sin s.k titel, ja då har man fan extra skyldigheter också!
Här och nu, vaddå var står det? Det är väl självklarheter när man är överhuvud för ett land? Förstår du verkligen inte detta?
Please här och nu, du är ju en så kapabel person. Kan inte du ta fram kungens arbetsbeskrivning?
Haha, tydligen inte!
Nej Luna1, jag är jätteledsen att jag dumförklarar dig, men du verkar helt dum!
Alltså, nu börjar jag bli lite provocerad. Vad är det med ordet Statschef ni mindre vetande inte fattar?
Fiona,
luna1, varför skriver du i en tråd om du inte bryr dig?