Jag slår min man
Jag vet inte heller, men föreslår nån form av terapi. Börja hos kuraotrn på vårdcentralen så kan hon säkert vägleda dig. Det är en start att du är medvete om ditt problem.
Jag vet inte heller, men föreslår nån form av terapi. Börja hos kuraotrn på vårdcentralen så kan hon säkert vägleda dig. Det är en start att du är medvete om ditt problem.
Jag har också kraftiga utbrott under mensen. Jag slåt dock aldrig min kille (även fast jag velat) jag blir bara jätte förbannad. Det känns som en klump i magen som kommer explodera. Jag säger jätte elaka saker som verkligen sårar honom. Jag blir ett monster även fast det är då jag är som svagast. Jag ska kontakta min gyndoktor och be om något som minskar min pms. Men du tar till fysiskt våld också...det är kritiskt just nu att du gör något av din situation.
Jag levde i ett hem där min pappa slog min mamma...jag tycker inte ens om min pappa nu idag. Jag antar att du vill att din dotter ska tycka om dig och lita på dig.
Helt ärligt, vad tror ni ts man vill? Att hon anmäler sig och kräver att få bli dömd till fängelse, eller att hon söker hjälp att sluta slå?
Jag tror det sistnämnda. Alla kvinnor som blivit slagna kan vittna om att de inte vill att mannen ska "sona sina brott", utan få hjälp att sluta slå och bli den där mannen de blev kära i igen.
TS, kontakta vårdcentralen och säg att du har problem med svår aggression vid PMS. Det är inte ovanligt och det finns mediciner som kan hjälpa dig. Ta med dig din man om du är orolig, jag är säker på att han kommer att stötta dig.
Fan va gött. Jag slår min med.
Hej.Hur går det för dig? Jag har samma problem, jag har(och slår min pojvän, jag vet att det inte är bra, men jag kommer inte att gå på dig för visst kan det säkert finnas någon orsak till varför man gör så precis som det finns så mycke tolika diagnoser osv så finns det säkert det med våld i en relation. Jag förstår dit Ts det är inte alls roligt, är i en liknande situation och hatar mig själv. Men stå på dig och försök kämpa på med hjälpen, hur har det gått, hör av dig om du vill prata med någon i liknande situation, de tär nog mer tabu att prata om ifall en kvinna slår än en man men tycker att det borde finnas någon hjälp att få, jag ska på en tid till öppenpsyk den 15:e juni, hjälp känns som en låång tid, behövde den förra måndagen men men. Hoppas allt går bra för dig, själv har jag adhd ingen ursäkt för att slå nån min kille har andra problem men ej utredd för nån diagnos mer än spelmissbruk, men själv tror jag att han har asocial aggressivitet skulle kunna förklara varför vi har sås vårt att komma överens, allt behöver inte handla om förminskade känslor, ts. Stå på dig, kramar!
Den sidan kan säkert vara bra för både män och kvinnor ni borde lägga ut den lättare på google att söka på
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, jag blir så arg när ja läser det här. Ja vill bara skaka om dig och fråga vad fan du håller på med... Ja ska berätta en sak nu, som jag hoppas du VERKLIGEN lyssnar...
Min syster blev misshandalt av sin sambo i fem år, de har en dotter som fyller sex till sommaren.. Nu sitter han inne för andra gången, de fick fly för sina liv, för att han blev såpass farlig.. är de de du vill att din man ska få packa en väska ta eran dotter under armen och fly för livet för du är som du är?..
min systerdotter är helt trasig som har fått bevittna allt detta, hon har gått hos psykolog i ett år, hos en bland landets bästa. Är de det du vill att din dotter ska göra?.. stta och gråta och undra varför mamma slår pappa?. Vill du att hon ska leva i en hemlighet.
DU ÄR HELT JÄVLA SJUK I HUVUDET, sök hjälp för faaan!! ditt sjuka monster.
Jag förstår ts på ett sätt. Har ni som säger att hon förtjänar fängelse osv upplevt pms? Det är ett helvete. Jag har själv en riktigt grov pms men när den kommer så gråter jag, jag slår inte. Våld är aldrig okej, men jag förstår henne ändå för det är så starkt. Jag sökte hjälp på kvinnohälsovården, fick en remiss till gyn och medicinerar med antidepressiva. Jag hoppas du får den hjälp du behöver och att din man ändå kan förlåta dig. All lycka till er