Inlägg från: Fluffskalle |Visa alla inlägg
  • Fluffskalle

Jag slår min man

Bra att du sökt hjälp. Hoppas verkligen att du får det. Ge inte upp att söka hjälp. Det slutar aldrig bra för er familj om det fortsätter. Hoppas att de tar dig/er på allvar. Du kommer nog att bli väldigt ensam annars. Kanske bra om din man följer med och förklarar hur det är hemma så de faktiskt förstår att det är på riktigt.

• Fluffskalle

För övrigt, när du känner att den tiden är på väg (PMS/PMDD/allmänt dåligt humör) så gå hemifrån. Ta in på motell eller något så du inte utsätter din familj för mer!

• Fluffskalle
    Melwinsmamma skrev 2011-06-09 00:13:28 följande:
    fattar inte varför ni " tycker synd om henn" vem tycker synd om hennes dotter där hemma som är helt förtvivlad och gråter säkert under misshandelstillfällena?.. Eller vem tycker synd om mannen som ligger med stora blåmärken och är öm! NU ser man hur upp och ner världen är.. Hur länge kan man blunda för verkligheten?.. SJUKT! söööök hjälp din sjuka människa. Du förstör din dotters uppväxt.. 
    Har kollat svaren lite snabbt och inte sett en enda person som tycker synd om henne. Inte ens läst orden. Nästan alla har skrivit sök hjälp, precis som du har gjort.

De flesta har skrivit att hon ska söka hjälp och sluta misshandla sin man och utsätta sitt barn.

Vad skulle du ha gett en man i samma situation för råd själv? Att ta livet av sig? Klart man ska söka hjälp om man misshandlar sin familj, precis som 99% ungefär skrivit.
Svar på tråden Jag slår min man