Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Jag slår min man

Kan jag få höra av mig till dig? Jag har nyss haft samma problem. Hade behövt prata med någon i samma situation...

Anonym skrev 2011-06-07 00:18:47 följande:

Hej.Hur går det för dig? Jag har samma problem, jag har(och slår min pojvän, jag vet att det inte är bra, men jag kommer inte att gå på dig för visst kan det säkert finnas någon orsak till varför man gör så precis som det finns så mycke tolika diagnoser osv så finns det säkert det med våld i en relation. Jag förstår dit Ts det är inte alls roligt, är i en liknande situation och hatar mig själv. Men stå på dig och försök kämpa på med hjälpen, hur har det gått, hör av dig om du vill prata med någon i liknande situation, de tär nog mer tabu att prata om ifall en kvinna slår än en man men tycker att det borde finnas någon hjälp att få, jag ska på en tid till öppenpsyk den 15:e juni, hjälp känns som en låång tid, behövde den förra måndagen men men. Hoppas allt går bra för dig, själv har jag adhd ingen ursäkt för att slå nån min kille har andra problem men ej utredd för nån diagnos mer än spelmissbruk, men själv tror jag att han har asocial aggressivitet skulle kunna förklara varför vi har sås vårt att komma överens, allt behöver inte handla om förminskade känslor, ts. Stå på dig, kramar!

Svar på tråden Jag slår min man