• Anonym

    finnes:tom hinnsäck v 6+2 sökes:positivt gravtest!

    Jag har gjort VUL och är nu i v 6+2.
    Hinnsäcken är tom,och jag får inga plus på gravtesterna hemma.Inte ens minsta lilla tunna streck.
    Får svar på hcg prover tidigast på onsdag. Nytt VUL den 17 juni.

    Finns det någon som varit med om detta??

    Jag är så trött, spec om kvällarna att jag raglar omkring och stensomnar kl 21.

    Springer på toaletten för att kissa stup i kvarten.
    Dock inga ömma bröst.
    Liiite halsbränna,,liite illamående.

    Jättetacksam för svar av liknande erfarenheter.

  • Svar på tråden finnes:tom hinnsäck v 6+2 sökes:positivt gravtest!
  • Viggo och pyrets mamma

    Jag fick göra VUL 3 ggr innan de kunde konstatera att det faktiskt var en levande graviditet, sista VUL:et var jag i v 7+0. Dock hade jag fått plus på stickan innan dess så det var mest för att de ville vara säkra på att det inte var en ofostrig graviditet. Jag hoppas att de ser nåt mer vid nästa VUL.


    -Mammas älskling 080425-
  • Anonym

    Ja, det hoppas vi med.

    Bim var 18-25 maj,och hade med största sannolikhet ÄL 8-12 maj, testade med stickorna då.
    Men eftersom det finns en hinnsäck och den skulle vara ofostrig,utsöndras inget hcg då?

  • Anonym (2 ggr)
    Anonym skrev 2011-06-04 11:11:00 följande:
    Ja, det hoppas vi med.

    Bim var 18-25 maj,och hade med största sannolikhet ÄL 8-12 maj, testade med stickorna då.
    Men eftersom det finns en hinnsäck och den skulle vara ofostrig,utsöndras inget hcg då?

     


    Jag har haft två ofostriga graviditeter och i mitt fall har jag fått plus båda gångerna Hcg utsöndras ändå eftersom kroppen inte förstår att det inte är en fungerande graviditet.

  • Anonym

    Nej,vad tråkigt för er:(   Ja det är ju det som känns så konstigt,att jag inte får plus överhuvudtaget...

  • Anonym

    Första gången var 6+0, 8+0 tom, tyvärr MA.
    Andra gången var tom 6+ såg bara hinnsäcken, men 8+2 såg man ett hjärta Skrattande
    Min läkare sade att ibland går det inte att se något, beroende på livmodern och några andra faktorer.

  • Anonym (Samma)

    Åh är i exakt denna sits, synlig hinnsäck på VUL, negativa test. Tog blodprov hcg i tisdags och nytt idag men vet ej om det visade något än, ska fråga när jag tar nya idag.

    Är på BIM+2 nu.

    Hur var det för TS? Har någon annan varit med om detta?

    Jag skulle på uppföljning för en tidigare cysta men blev såhär istället. Vi försöker bli gravida sedan flera månader?var INTE beredd på detta eftersom jag såklart testat flera ggr före och på BIM?

Svar på tråden finnes:tom hinnsäck v 6+2 sökes:positivt gravtest!