Sagan om Isfolket
Lycka till!
Lycka till!
Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 56 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.
Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 56 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.
Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 63 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.
9/10
Yeah... Alla rätt trots att jag inte rört nån av böckerna på typ åtta år. Men jag har ju läst dem MÅNGA gånger innan, så. Den enda jag var osäker på om jag skulle sätta var gårdarna, jag tänkte att det var nån slamkrypare där och att jag kanske inte hade koll på var en av dem låg.
Snart dags att ta ner lådan från vinden och plöja dem i ordning igen, känner jag. Om nåt år. Herregud, visa av böckerna har jag nog läst långt mer än tio gånger. Min favvo var alltid den med Shira, vad hette den, Dödens trädgård? Jag älskade hennes utmaningar!
Ååååå borde egentligen inte visa detta *skäms och är samtidigt arg på mej själv* 
Ditt bästa resultat är 6 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Läst hela serien en massa gånger. Första gången medans den gavs ut. Men nu är det alldeles säkert 20 år sen jag läste den. Har lådan längst inne i uteförrådet och borde kanske ta fram och ha som sommarläsning.
Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 93 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.
Håller på att läsa de för andra gången nu. Är inne på bok 27! Jag hade fel på årtal och så svarade jag Brand fast det var Trond.
Ditt resultat: 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Så insnöad på dessa böcker
*måste nog läsa dom EN gång till*