• dio

Sagan om Isfolket

Lycka till!

I was an atheist until I realized that I am God
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Sagan om Isfolket
  • Tonx
    Pepparfrun skrev 2011-06-04 21:24:21 följande:
    Jag är medveten om det. Jag har läst dem, innan jag läste ifrån böckerna.

Men han heter fortfarande inte Tengel.
    Det är ju som Tengel den onde man känner honom bäst i böckerna, Båda namnen är ju rätt.
  • tekoppen

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 56 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.

Klart nöjd eftersom de lästes för ca 20 år sedan. Älskar de böckerna. Har aldrig förstått att Tengel skulle vara så ful och anskrämlig. I mina ögon är han den vackraste mannen någonsin.
  • dio
    tekoppen skrev 2011-06-05 13:16:30 följande:

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 56 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.

Klart nöjd eftersom de lästes för ca 20 år sedan. Älskar de böckerna. Har aldrig förstått att Tengel skulle vara så ful och anskrämlig. I mina ögon är han den vackraste mannen någonsin.
    Jag hoppas du menar Tengel den gode och inte Tengel den onde?
    I was an atheist until I realized that I am God
  • Twilight

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 63 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.

♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • Mumu

Yeah... Alla rätt trots att jag inte rört nån av böckerna på typ åtta år. Men jag har ju läst dem MÅNGA gånger innan, så. Den enda jag var osäker på om jag skulle sätta var gårdarna, jag tänkte att det var nån slamkrypare där och att jag kanske inte hade koll på var en av dem låg. 

Snart dags att ta ner lådan från vinden och plöja dem i ordning igen, känner jag. Om nåt år. Herregud, visa av böckerna har jag nog läst långt mer än tio gånger. Min favvo var alltid den med Shira, vad hette den, Dödens trädgård? Jag älskade hennes utmaningar! 

Bäst just nu: Yasuragi
  • Twilight
    Mumu skrev 2011-06-09 19:14:24 följande:
    Yeah... Alla rätt trots att jag inte rört nån av böckerna på typ åtta år. Men jag har ju läst dem MÅNGA gånger innan, så. Den enda jag var osäker på om jag skulle sätta var gårdarna, jag tänkte att det var nån slamkrypare där och att jag kanske inte hade koll på var en av dem låg. 

Snart dags att ta ner lådan från vinden och plöja dem i ordning igen, känner jag. Om nåt år. Herregud, visa av böckerna har jag nog läst långt mer än tio gånger. Min favvo var alltid den med Shira, vad hette den, Dödens trädgård? Jag älskade hennes utmaningar! 
    Åh, det är också en av mina favoriter, sen Vinterstorm (Absolut bästa, jag är hemligt kär i Eldar), Nattens demon och Trollmåne Hjärta
    ♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • Joppelina

Ååååå borde egentligen inte visa detta *skäms och är samtidigt arg på mej själv* Skrikandes

Ditt bästa resultat är 6 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Läst hela serien en massa gånger. Första gången medans den gavs ut. Men nu är det alldeles säkert 20 år sen jag läste den. Har lådan längst inne i uteförrådet och borde kanske ta fram och ha som sommarläsning.

• annikaloppan

Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 93 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.

Håller på att läsa de för andra gången nu. Är inne på bok 27! Jag hade fel på årtal och så svarade jag Brand fast det var Trond.

♥ William 05 10 15 & Ida 09 04 09 ♥
  • VildingsBravader

Ditt resultat: 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Så insnöad på dessa böcker
    *måste nog läsa dom EN gång till*

Allt jag gör på Internet är sant!
Svar på tråden Sagan om Isfolket