• dio

Sagan om Isfolket

Lycka till!

I was an atheist until I realized that I am God
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Sagan om Isfolket
  • Dohgon

hade fel på vem av Ares tre söner var drabbad. Men har bara läst serien en gång och det var tio år sedan nu =) men fastnade ordentligt för denna serien!

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 99 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.

• Tettan

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 109 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.

Fantastiskt - och då är det ändå säkert 25 år sedan jag läste böckerna...
  • Gunnell

Måste ha missat årtalet! Attans! 

Ditt resultat: 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 110 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.

• Lovely Rita

10/10

Fan vore väl annars! =)

• Stårchen

Quizet har tagits av 117 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.

Rolig omröstning! Men jag hade nästan glömt Kolgrims ålder. Fatta vad mycket man lärde sig om Nordens historia genom att läsa denna serie!
  • Mabaja

10 rätt. Har läst serien säkert 10 ggr! :) Nu har maken tvingat mig att bära ut serien för han har tröttnat på att jag bara plöjer isfolket! :)

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Miew

10 av 10

Haha, min gubbe är rätt trött på Isfolket också. Har tvingat honom att döpa alla våra valpar(har kennel) efter fugurer därifrån
    Mina hundar heter Tiili, Tula och Tora

Viggo & Gry & Veras mamma
  • Mabaja

Och jag har en katt som heter Tova efter isfolket! ;)

• Knallen12

Kul att man fortfarande kommer ihåg.  Är nog 10 år sedan jag läste dem sist. Blir sugen att läsa dem igen. Definitivt en favoritserie!!!!!!!

• Enensammamma

ooh bara ett fel och det va på sista. Den boken har jag inte läst än nämligen

Svar på tråden Sagan om Isfolket