Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Ypke, så underbart! Grattis!
Ja, plötsligt händer det! Det får bli mitt nya mantra!
Ypke, så underbart! Grattis!
Ja, plötsligt händer det! Det får bli mitt nya mantra!
Mirakel och Fertilitetsresa! Lycka till med era resor i morgon!
Ni som går på Fertinova i Åbo, har ni fått skriftligt på att ni betalar halva kostnaden om det endast blir ett ägg från donatorn?
Vi har fått den informationen muntligt när vi var på besök i Åbo och via telefon. Nu när papperen kom idag om samtycke och faktura finns det inga sådana uppgifter med fast jag uttryckligen frågade om det förra veckan och blev lovad att det skulle stå i det material som skickades över.
Kanske bara missades att biläggas till oss?
Och en fråga till er som varit igen detta en gång....om man tar Procrenspruta för nedreglering.....
Hur lång tid tar det normalt innan blödning kommer, har ett svagt minne av Åbo sa att det kan ta några dagar extra? Jag känner verkligen ingenting annorlunda mot en vanlig cykel....den borde komma om allt är som vanligt i morgon eller senast onsdag.
Är det normalt att inte känna något? Hur lång tid tar det innan "kroppen stänger ner"?
Kramar
Anemon; För mig kom mensen ungefär som vanligt. Det dröjde dock lite längre än vanligt innan den slutade och det var mot slutet som som jag började känna av nedregleringen (huvudvärk, värmevallningar).
Grattis Virvla! Härligt
Proxima, jag har precis samma datum som dig för koll! Har gjort första koll idag och börjar med progynon, trombyl och prednisolon from i morgon! Donatorn ska börja nästa vecka med sin del. Blandade känslor att vara i gång, både rädd och glad samtidigt!
Tilda, hoppas mensen kommer nu så att du hinner innan jul!
Vad härligt med plusregn! Ler med hela kroppen när jag läser! Grattis, grattis!