• Mariohn
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 14:19:37 följande:
    ...och frustrerande emellanåt
    Nej. Då känner du fel Sluta med det! Du vet att jag gillar dig
  • Mariohn
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 14:27:36 följande:
    Jo, men jag blir ju frustrerad på ett bra sätt! Hjärta
    Äh, det är bara en liten förälskelse. Det händer alla som har med mig att göra! Det går över
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:33:20 följande:
    Lyckligt gift? Det låter inte så då du använder dig av ordet tyvärr!

Svar på TS fråga. Nej jag tycker inte att det är äckligt. Man läser här i tråden att de hade önskat att de hade haft fler. av vilken anledning? Vad är det som lockar en människa att ha sex med så många som möjligt. Jag är själv 39 år gammal och jag har bara haft 9 sexpartners och det är jag stolt över. Sexpartners är inget som jag skulle vilja skriva upp på min meritlista precis. Huvudsaken är väl ändå hur det var under tiden man hade sex och med ven framför allt. Jag skulle aldri kunna tänka mig att ligga runt bara för att höja min "status" i sexvärlden. 
    Varför är du stolt? Man har väl sex med så många man vill ha sex med? Jag har aldrig räknat. Träffar jag någon som jag är enormt sugen på att ligga med och som är enormt sugen på att ligga tillbaka avbryter jag knappast och tänker "nejminsannemej då blir det kanske för många". Det vore ju skruvat. 
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:36:54 följande:
    Jag är stolt över mig själv att jag inte ligger runt! Det är inte antalet i sig. Läs de sista meningarna med!
    Ligger runt? Kan du definiera det? Om man är singel och attraktiv och dessutom har en stor aptit på sex...varför ska man förneka den då istället för att njyta av livet? 
  • Mariohn

Personligen är jag stolt över mig själv för att jag har tillräckligt mycket självkänsla och självförtroende för att ge mig hän åt mina lustar utan att bry mig om vad andra tycker. Min kropp är tacksam och glad och det är jag också. 

• Mariohn
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 14:40:15 följande:
    Inte så mycket att vara "stolt" över.
    Inte i mina ögon heller. Jag har en kropp som folk vill ligga med och som vill ligga tillbaka. Jag har jobbat hårt på den och skulle knappast känna mig stolt om jag förnekade mig själv. 
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:41:21 följande:
    Det är upp till var och en hur de vill göra. Jag vill inte ligga runt. Jag har oxå varit singel men inte legat runt för det. Varför inte hålla sig till en partner? Det är inte konstigt att det finns så mycket skit (sjukdomar) som går runt när folk ska ligga med så många som möjligt. Ja det finns skydd som kondom, och den kan spricka. 
    Aha  Alla ska alltså vara som du? Det är i din värld helt omöjligt att folk kanske inte vill ha ett förhållande eller EN partner? Jag har ägnat mig åt det du kallar för "ligga runt" och jag har aldrig haft en sjukdom någonsin. Det sitter ett huvud på min kropp och jag kan använda det. 
Svar på tråden Är jag "äcklig"?