• Mariohn

Är jag "äcklig"?

Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:44:13 följande:
    Nej inte att ha 34 sexpartners heller. Flört
    Verkligen inte. Jag förstår inte hur man kan mäta "stolthet" i antal sexpartners. För mig är det skit samma om någon legat med 500 eller 5. Stoltheten sitter väl i att man gör ett medvetet val och står för det man vill och vågar leva sitt liv till fullo. 
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:45:54 följande:
    Har jag inte påstått. Var läste du det någonstans? Ni får vara som ni vill. Jag förstår inte bara varför många vill ha så många sexpartners som möjligt. Du har kanske inte haft någon sjukdom, men ska du fortsätta med att ligga runt så är det förmodligen bara en tidsfråga. 
    Jag har aldrig sagt att jag är ute efter att ha så många sexpartners som möjligt. Det enda jag säger är att jag inte skippar att ha sex om jag vill ha det. Eftersom det vore idiotiskt. Kan du definiera "ligga runt". När ligger man runt? Om jag träffar ts på någon krog och vi har en skitkul kväll tillsammans och är vansinnigt attraherade av varandra...ska jag då låta bli att ligga med honom? Eftersom det ökar antalet sexpartners jag haft? Du vet att det räcker med en sexpartner för att man ska bli sjuk va? 
  • Mariohn
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 14:48:54 följande:
    Jag håller mig till en partner om jag är i ett förhållande, men om jag är singel så ser jag ingen anledning till att vara en "munk". Varför neka sig själv njutning?
    Gissning: För att man är ful och har trist sexbegär och därför får man inte ligga så ofta som man egentligen vill. Därför ska man intala sig själv att det är självvalt och att man minsann är en proper individ. 
  • Mariohn
    Anonym (blev många) skrev 2011-06-09 14:49:31 följande:
    Verkar jobbigt att behöva jobba hårt för att bli attraktiv.....    Jag hade snarare allt till skänks.   Har aldrig sminkat mig eller nåt.
    "eller nåt" Jag är attraktiv av naturen. Däremot ser jag ett otroligt nöje i att träna och hålla mig i form eftersom jag är klok nog att inse att det är nyttigt och tror på att en sund själ i en sund kropp gör ett vackert yttre. Och du...jag sminkar mig inte heller...eller nåt Men jag filar fötterna. Gör du? 
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:51:37 följande:
    Anser inte att det är fel att vara stolt över sin kropp samt att inte falla för frestelsen så fort den visar sig
    Varför ska man inte falla för frestelsen? Varför ska man neka sig själv njutning? Är NIO den magiska siffran eftersom det tydligen är DIN standard. 
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:53:57 följande:
    Förmodligen så skrattar bara killarna efteråt för de tyckte det var lätt gånget. 
    Det är inte min erfarenhet. De flesta ligg jag haft är jag jävligt bra kompis med. Folk gillar mig Även om jag inte vill ha ett förhållande med dem! Och om någon skulle skratta? So? Jag är väl också förbannat nöjd om det är "lätt gånget" och det är det jag är ute efter? Du sitter väl inte och antyder att det skulle vara värre för en tjej än för en kille att släppa till? 
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:55:11 följande:
    Kanske det FlörtDet vet man aldrig. Jag har iaf inga nollor efter nian!
    Nej. Du är en mycket bättre människa än alla som har legat med tio! Det sitter i det! 
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:59:26 följande:
    Nej dock inte Flört Var får du det ifrån? Jag tycker detsamma oavsett kön. Du vet inte vilket kön jag har. Eller hur?
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:53:57 följande:
    Förmodligen så skrattar bara killarna efteråt för de tyckte det var lätt gånget. 
    Eftersom du pratar med mig och jag är heterosexuell kom slutsatsen naturligt
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 15:01:08 följande:
    Jag har inte sagt att andra är sämre än mig. Vart får du det ifrån. Jag kan inte förstå varför man vill ha så många partners som möjligt. Det är allt jag har sagt. Ja och att jag är stolt över att jag har respekt för min kropp. Med det har jag inte sagt att andra inte har det. Man värderar saker och ting olika och tack och lov för det!
    Men vem har tutat i dig att någon vill ha så många sexpartners som möjligt? Det är ju inte det det handlar om? Det handlar om att njuta av det man njuter av och inget annat.
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 15:01:41 följande:
    Du kan inte ha mer fel
     Och ändå använder du argument som "har aldrig sminkat mig eller nåt". 
  • Mariohn
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 15:04:59 följande:
    Fan! Hatar att ha fel
    Äh. Du är som jag. Perfekt. Och jag har aldrig haft skägg eller nåt!
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 15:05:52 följande:
    Jag har aldrig skrivit att jag aldrig har sminkat mig. Det är någon annan. Ta en extra titt så får du se!
    Men fan vad jobbigt. Sluta. 
  • Mariohn
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:12:31 följande:
    Jag har funderat på att sälja min kropp, alltså vara hora....... tills min bästa vän sa, snälla du ingen kommer betala för det du gett bort helt gratis så länge Han har rätt, trivs bättre såhär, ja menar vad skulle jag ändå göra av alla dom där pengarna liksom Drömmer
    Jag prostituerade mig en gång. En bartender föreslog att han skulle bjuda på drickat om jag följde med honom hem. Sedan hånglade vi under bardisken innan jag bestämde mig för att det var ett grymt kap! Sedan drack jag gratis öl hela studenttiden, han och jag begick okristliga och perversa handlingar tillsammans i 5 år. Idag är vi fortfarande skitbra polare trots att jag skaffat familj och han varit förlovad i 3 år
  • Mariohn
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 15:16:43 följande:
    Du vore nog jävligt het i skägg, haha
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:10:52 följande:
    Stackars sate
    Haha, ditt sötmongo
    Nu fantiserar du igen
  • Mariohn
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:20:23 följande:
    hehhe de ena måste ju inte utesluta det andra. Imorgon kommer det hit ett rart lammkött som skall greja i min trädgård och jag skall vara sexslav, är det horeri eller bara utbytande av tjänster Obestämd
    Det är helt klart horeri! Njut
  • Mariohn
    Tonx skrev 2011-06-10 09:21:51 följande:
    Morgonens frukostcitat:

6-åringen: Mamma, kommer du ihåg när din farmor dog?
    Jag; Ja, såklart!
    6-åringen; Hon ligger ju i graven nu. Undrar om hon är rutten.
    Jag; Det är hon inte, för hon är kremerad, det betyder att man bränner kroppen i en ugn.
    6-åringen; Jaha! Vad smart! Det ska jag också bli, jag vill inte bli rutten.

Jag fnissar en stund, sen fortsätter vi och äter, typ 5 minuter senare kläcker 3-åringen ur sig:

"När man dör blir man en ängel, om man inte är dum för då blir man en häst"

Jag och 6-åringen exploderar ut i asgarv och sprutar gröt och fil över hela köksbordet.
    Hahahahahahahaha,
Svar på tråden Är jag "äcklig"?