• Tre änglar

    cambridgekuren köpa online?!?!

    finns det en sida där man kan köpa online, jag är en gammmal kund och när jag försökte köpa min gamla konsulent, vill de ha en inskrivnings avgift på nytt... på 450 kr.


    jag vill köpa utan att jag behöver betala på en nytt en ny avgift, har redan betalat en gång och det borde räcka tycker jag.


    så snälla om ni vet där man kan köpa online skrev gärna sidan....


    tackar

  • Svar på tråden cambridgekuren köpa online?!?!
  • adrift

    Man kunde köpa online innan men de togs bort för folk ex under 18 köpte .. Så nu är de svårt

  • Tre änglar
    adrift skrev 2011-06-07 11:12:09 följande:
    Man kunde köpa online innan men de togs bort för folk ex under 18 köpte .. Så nu är de svårt

    oj då.. det är därför jag inte hittade.. när jag googlade runt, tack för info. Ska nog betala en ny avgift igen


     

  • adrift

    Ja man kan beställa på en sida om man e gammal medlem på den sidan el åka mer å handla dem i ex Malmö ..

  • Daimis

    Va? Behövde du betala en inskrivningsavgift?? Hos konsulenten??
    Behövde inte jag... Har endast betalt det jag handlat...

  • Tre änglar
    adrift skrev 2011-06-07 14:11:06 följande:
    Ja man kan beställa på en sida om man e gammal medlem på den sidan el åka mer å handla dem i ex Malmö ..

    vad heter sidan, kan du skreva ner det här e du snäll


     

  • Tre änglar
    Daimis skrev 2011-06-07 19:34:18 följande:
    Va? Behövde du betala en inskrivningsavgift?? Hos konsulenten??
    Behövde inte jag... Har endast betalt det jag handlat...

    japp man ska betala 250 sa hon idag för att jag ska få en ny medlemskort, tydligen så har dem infört det nu i maj.


    Jag är gammal medlem sen 2009, så min gamla medlem gäller inte längre

  • Tre änglar
    adrift skrev 2011-06-08 01:13:44 följande:
    Kroppoknopp.org
    :)

    dem säljer slanka, och den har jag kört tre veckor nu o det e dåliga reslutat, när jag 2009 körde CB tappade dubbelt så mycket på tre veckor som slanka....


    därför vill jag tillbaka till CB nu

  • adrift

    Dem sålde cb innan men har inte köpt där på länge .. Då vet ja tyvärr inte :/

Svar på tråden cambridgekuren köpa online?!?!