• Anonym

Tjejer är snygga, men det behöver väl inte betyda något eller??

Jag tror inte du behöver oroa dig ett dugg! Vet många som tycker likadant men som sen aldrig skulle kunna ha något annat än ett hetrosexuellt förhållande. Du är nog bara helt normal :)

• Anonym

Homusexuell nej, bisexuell kanske.. man blir kär i personen, inte könet Skrattande

• Anonym
    Anonym (vilsen) skrev 2011-06-07 22:44:48 följande:
    Om jag ska va ärlig.

Så skulle jag mest av allt vilja vara normal. Altså straight :) hetrosexuell, menar jag altså..
    Vem säger att heterosexuell är normalt, även djur i naturen kan vara bisexuella och leva tillsammans med en partner av samma kön.
  • Anonym
    Anonym (vilsen) skrev 2011-06-07 23:00:27 följande:
    Något som skulle va ännu pinsamare att erkänna.. tycker jag är, att om jag erkände att jag tyckte bröst va fina(vissa såklart, inte alla). tex för en som inte är verken homo eller bi själv :p
    Tror dom flesta helt hetrosexuella inte skulle tycka att det var något att höja ögonen för. Det blir stort i ditt huvud det förstår jag men det är säkert många som skulle säga  att de tycker likadant om du berättade
  • Anonym
    Anonym (vilsen) skrev 2011-06-07 23:03:26 följande:
    haaha okej. Låter bra det, att jag inte är homosexuell. skönt att höra liksom. får vi bara hoppas att det stämmer också
    Tänkte mest eftersom du sa att du attraheras av män också
  • Anonym

Jag tycker oftast tjejer är mycket snyggare än killar! Men jag gillar inte att ligga med tjejer och dom är för invecklade. Så nej , det behöver inte betyda något :)

• Anonym
    prospicientia skrev 2011-06-08 00:02:58 följande:
    Ja, just det - samma som för de flesta killar när de ser killar njuta alltså!
    Ja, annars hade det inte varit så mycket kuksugar-scener i porr..
  • Anonym

Jag tänder på tjejer men skulle aldrig kunna bli kär så finns ju lite olika läggningar. Jag ser mig inte som bisexuell i den bemärkelse att jag kan ha en kärleksrelation med båda könen, men rent sexuellt så är jag bi även om jag aldrig har sex med tjejer.

Svar på tråden Tjejer är snygga, men det behöver väl inte betyda något eller??