Nuttis79 skrev 2011-06-09 12:04:10 följande:
Har varit hos veterinären nu och det var som många av er trodde: livmoderinflammation.
Jag misstänkte oxå att det kunde vara det. Hon verkade må rätt bra var uppe och åt och drack å gick på lådan och allting och blödde inte heller (men tvättade sig mellan benen då å då men jag såg att ngn av katterna hade spytt på 2 ställen varav en spya var enorm.
Men jag var ju orolig så jag kände att det var lika bra att åka in ändå.
Och det var ju bra för hon hade en förstorad livmoder och feber... nu ska hon opereras och kastreras och jag passar även på att öronmärka henne på en gång.
Ska hämta henne vid 16.30 ikväll hoppas bara att allt går bra med henne är lite orolig. Hon var sååå duktig hos veterinären gnällde knappt alls bara lite vid ultraljudet. Hon verkade tycka om veterinären som var supertrevlig.
Hade en sån tur som fick skjuts av en kusin, blev hämtad av min moster och ikväll ska en annan kusin hjälpa mig med skjutsen hem. :). Fick ringa runt å messa hos veterinären men det löste sig tillslut men jag kände bara att jag får ta en taxi eller vadsomhelst bara min älskade kisse får vård.
Tack alla som stöttat mig med detta och kommit med goda råd och tack till er som inte var lika snälla oxå för jag fick en tankeställare av era ord! Det fick mig att verkligen förstå allvaret i hur farligt en livmoderinflammation kan vara!
Kram på er ALLA!
Åh, vad bra att hon får behandling nu! Jag är ledsen om du blev ledsen av vad jag skrev, men jag håller fast vid vad jag tycker. Nu verkar ju allt gå bra, och du har fått en tankeställare!
Lycka till nu!