• Nuttis79

Varför blöder katten?

Såg massor av blodfäckar på täcket imorse och katten tvättar sig mellan benen ganska ofta...hon har varit slö idag och åt inte ens upp sin skinka som hon brukar glufsa i sig snabbt.

Vad kan detta bero på? Har ni varit med om liknande? De brukar ju inte blöda sådär?

• Svar på tråden Varför blöder katten?
  • Ruggugglan

Du bör kontakta veterinär, särskilt när du inte vet vad blödningen beror på. Väntar hon kattungar?

• Lady without tattoo

Vad säger veterinären?

Arbetar som Leg.pratkvarn
  • Nuttis79

Hon löpte för ett tag sedan men det var inte så länge sedan bara någon månad sen tror jag...var ute en dag å kom hem jättesent sen fick hon inte gå ut mer under den perioden...såg henne med en hankatt innan jag tog in henne och då var hon skitsur (hade säkert parat sig)

Men kan detta var missfall?

Jag vet borde nog ta henne till veterinären...

• Lady without tattoo
    Nuttis79 skrev 2011-06-08 21:32:25 följande:
    Hon löpte för ett tag sedan men det var inte så länge sedan bara någon månad sen tror jag...var ute en dag å kom hem jättesent sen fick hon inte gå ut mer under den perioden...såg henne med en hankatt innan jag tog in henne och då var hon skitsur (hade säkert parat sig)

Inte bara borde.Du skall göra det om du är mån om katten
    Arbetar som Leg.pratkvarn
  • Ruggugglan
    Nuttis79 skrev 2011-06-08 21:32:25 följande:

Om det var någon månad sedan kan hon ju föda nu? En katt är dräktig i ca. 9 veckor.
  • Nuttis79
    Lady without tattoo skrev 2011-06-08 21:33:38 följande:
    Inte bara borde.Du skall göra det om du är mån om katten
    Jo jag vet det är så jävla dyrt bara...är typ pank nästan...får försöka låna pengar av ngn..
  • Nuttis79
    litenlitenliten skrev 2011-06-08 21:34:14 följande:
    Om det var någon månad sedan kan hon ju föda nu? En katt är dräktig i ca. 9 veckor.