Inlägg från: Angelicann |Visa alla inlägg
  • Angelicann

Varför blöder katten?

detta är INTE meningen som ngt påhopp överhuvudtaget!

men de bästa är faktiskt att du åker in te ett djursjukhus så fort du bara kan.
    en katt kan verka helt frisk för att den t.ex ligger å spinner men de kan dom göra då dom är stressade eller har ont. å de är för att lugna sej själva... så även om katten kanske verkar normal så är de inte säkert...
    katten kan ju faktiskt inte berätta för dej va som är fel.

hoppas allt löser sej för dej å katten! 

• Angelicann
    Nuttis79 skrev 2011-06-08 23:16:12 följande:
    TACK ja jag hoppas oxå det klarar inte av att förlora en katt till (en dog för 1,5 år sedan och jag kan inte ens titta på ett kort på henne för jag saknar henne så mkt då)
    förstår dej helt å hållet!!Glad
    vet inte hur jag skulle reagera om de hände min lilla kattgumma ngt! 
    å de där me att titta på kort de tkr jag me är jätte jobbigt!
    mamma fick avliva mina katter (mor å dotter) efter 12 år då bägge 2 blev sjuka.
    detta va nog 4 år sen nu, bodde hemma hos mamma iaf, å tkr de är så sjukt jobbigt att titta på kort på dom!
    så de är väl kanske därför jag har skämt bort denna lilla damen jag har nu..Solig 

men du får skriva imorn å berätta hur allt har gått!
    å som sagt lycka te! 
  • Angelicann

va skönt att allt gick bra me katten! vilken tur att du kunde åka in så fort me henne!Glad
    förstår att de har vart en tuff dag för dej men som tur är gick allt bra me damen å att du har henne hemma hos dej nu!

de där me tratten så skulle jag nog gjort som ngr redan har skrivit å ta av henne den när de är dags att äta, så länge du har koll på henne under tiden.
    hur länge ska hon ha tratt på sej?

förresten, vilken otroligt fin katt du har!Glad
    lycka te nu!{#emotions_dlg.flower} 

Svar på tråden Varför blöder katten?