Inlägg från: Lady without tattoo |Visa alla inlägg
  • Lady without tattoo

Varför blöder katten?

Vad säger veterinären?

Arbetar som Leg.pratkvarn
  • Lady without tattoo
    Nuttis79 skrev 2011-06-08 21:32:25 följande:
    Hon löpte för ett tag sedan men det var inte så länge sedan bara någon månad sen tror jag...var ute en dag å kom hem jättesent sen fick hon inte gå ut mer under den perioden...såg henne med en hankatt innan jag tog in henne och då var hon skitsur (hade säkert parat sig)

Men kan detta var missfall?

Jag vet borde nog ta henne till veterinären...
    Inte bara borde.Du skall göra det om du är mån om katten
  • Lady without tattoo
    lsabelle skrev 2011-06-08 21:53:35 följande:
    folk är idioter här på fl ta inte åt dig
    Menar du mig kan du säga det direkt el hur?
  • Lady without tattoo

För att inte tala om vad ev kejsarsnitt kostar om det nu är ungar på g.Om det skulle gå så att katten ej kan föda fram dem

• Lady without tattoo
    Nuttis79 skrev 2011-06-08 22:12:06 följande:
    Är alla djurrättsaktivister här inne eller?
    Det är väl klart att jag tar katten till veterinären om de är allvarligt sjuka....men hon verkar må bättre nu på kvällen....
    Har tagit min hankatt till veterinären akut 3 ggr då han bråkat med någon katt å blivit biten och han har fått operera in dränage och fått medicin och skärm på huvudet 3 somrar i rad....
    Och en annan katt jag hade skulle ha ungar men det gick fel så hon fick göra akut kejsarsnitt och jag passade då på att göra en kastrering på samma gång...å eftersom hennes ungar dog av förgiftning så gick ju katten runt å var gosig och var väl ledsen över förlusten så då ringde jag djurhjälpen för att fixa en kattunge som hon kunde ta hand om och just då hade de fått ett samtal av en man i grannkommunen som hade hittat upp 3 ganska nyfödda kattungar i buskarna på tomten men ingen mamma syntes till så min katt fick bli en adoptivmamma åt de här ungarna som annars skulle ha dött.