• Anonym (mamman)

    Blivigt kär i sonens dagisfröken!

    Har en son på 5 år som går på dagis. På hans avdelning jobbar en ung (20-25 år) som "fröken" och jag tror att jag fanimej har gått och blivigt kär i henne! HOn är jättesöt, trevlig och dessutom en kropp jag skulle kunna död för! Jag tänker på henne jätteofta och hon är den fröken jag alltid går fram och pratar med vid hämtning och lämning. jag kan helt enkelt inte slutta stirra på henne! I går kväll fantiserade jag om henne (sexuellt) för första gången och kunde inte låta bli att pilla på mig själv samtidigt!
    Jag är lyckligt gift med en underbar man, men har alltid varit lite nyfiken på tjejer. Har dock aldrig fått tillfälle eller vågat göra nåt med en tjej, men jag vill gärna! Jag har varit kär i tjejer förut. Min man vet ingenting och nu börjar det tom bli jobbigt att åka till förskolan!
    Vad faan gör man? Tror inte att hon gillar tjejer.

    HJÄÄÄÄLP!!!

  • Svar på tråden Blivigt kär i sonens dagisfröken!
  • Anonym (kvinna)

    va härligt det låter...
    att vara kär e ju underbart...

    förstår ditt läge....det låter jobbigt
    om du inte vill berätta dina känslor för din man, att du även tycker om tjejer så fortsätt att njut i drömmarna o fortsätt lämna på dagis o njut av den  härliga känslan som kommer i magen när man ser på den underbara...Glad

    ha en underbar sommar

    skulle vara kul att höra hur fortsättningen blir......Glad

  • Anonym (Mysiiigt)

    Kanske inte borde göra något eftersom att du är gift.
    Men efter att sonen har slutat förskolan så kanske du och din man kan erbjuda henne en trekant?
    Du kan ju alltid fråga din man om det är något han drömmer om, då får ni ju bägge som ni vill Flört 

    Annars kan det ju vara mysigt att ha en fantasi som bara är sin egen! 

  • Anonym (Fegis)

    Jag har varit tänd på dagisfröken i flera år. Men jag skulle aldrig våga säga nåt, jag får tunghäfta bara jag ska säga nåt typ en komplimang. Hon har sagt vänliga saker till mig, men jag bara står där som om jag vore dum i huvet eller nåt. Sen när jag kommer hem sparkar jag mig i ändan för att jag tycker att jag borde ha sagt något tillbaks.
    Min man har nog märkt att jag är intresserad av henne för han brukar retas och komma med kommentarer.

  • bobobo

    Härligt! Ge komplimanger och visa intresse för henne. Kanske möts ni nån gång i ett annat sammanhang. Själv går jag runt och suktar efter en gift lärarinna. Är själv i fast förhållande med en man, men skulle chansen ges hade jag inte tvekat en sekund på att hoppa i säng med lärarinnan. Har flörtat en del med lärarinnan och var ut på krogen med henne för nån vecka sen och vi gick runt och höll varandras hand hela kvällen. Jag längtar efter mer....

  • Anonym (Fegis)
    bobobo skrev 2011-06-09 23:37:40 följande:
    Härligt! Ge komplimanger och visa intresse för henne. Kanske möts ni nån gång i ett annat sammanhang. Själv går jag runt och suktar efter en gift lärarinna. Är själv i fast förhållande med en man, men skulle chansen ges hade jag inte tvekat en sekund på att hoppa i säng med lärarinnan. Har flörtat en del med lärarinnan och var ut på krogen med henne för nån vecka sen och vi gick runt och höll varandras hand hela kvällen. Jag längtar efter mer....
    Bjöd du ut henne eller hon föreslog själv att ni skulle gå ut?
    Jag vet inte riktigt hur jag ska flörta med henne. Om jag flörtar likadant som jag skulle gjort med en kille så blir det liksom för "rakt på sak". Sen är det svårt att flörta med någon när det alltid finns barn eller arbetskamrater runt om, pinsamt om arbetskamraterna hajar läget men inte hon.
  • bobobo

    Hon är min kollega så jag styrde upp en kväll ute på stan med henne och tre andra från jobbet. Vi träffades hos henne först och drack vin. Hon visste innan denna kvällen att jag var intresserad av henne. Jag hade stött på henne tidigare en gång på en jobbfest men då var det en massa andra från jobb i närheten och hon avviste meg. Den här gången var det annorlunda. Väl ute på stan hamnade jag och hon i soffan och vi satt och pratade hela kvällen. Vi brydde oss inte om de andra runt oss. Vi var båda ganska fulla. En kyss på kinden var så långt vi kom. Hade gärna gått längre. Det var hon som satte stopp denna gången också...   

  • Anonym (oj!)
    bobobo skrev 2011-06-11 20:36:32 följande:
    Hon är min kollega så jag styrde upp en kväll ute på stan med henne och tre andra från jobbet. Vi träffades hos henne först och drack vin. Hon visste innan denna kvällen att jag var intresserad av henne. Jag hade stött på henne tidigare en gång på en jobbfest men då var det en massa andra från jobb i närheten och hon avviste meg. Den här gången var det annorlunda. Väl ute på stan hamnade jag och hon i soffan och vi satt och pratade hela kvällen. Vi brydde oss inte om de andra runt oss. Vi var båda ganska fulla. En kyss på kinden var så långt vi kom. Hade gärna gått längre. Det var hon som satte stopp denna gången också...   
    Jag är heterosexuell kvinna, gift med en man, men jag blev ändå kåt av att läsa din historia. Vad modig du är som stöter på henne trots att ni båda är upptagna med män. Rapportera gärna hur det går...
  • Anonym (JH)

    TS - låter härligt och hemskt på samma gång. Hoppas du får något av det du önskar dig, hur krångligt det än verkar i nuläget. Ni kanske ses utanför dagissammanhang nån gång, då kanske det finns en chans att komma närmare varandra. Jag tror du får tänka på att hon nog inte skulle kunna ha med dig att göra privat så länge hon är personal till ditt barn. Men kolla av henne försiktigt och se om ni har något mer gemensamt att bygga på eller om du "bara" är attraherad just nu. 

    Bobobos historia är ju spännande, låter hur mysigt som helst att faktiskt få igång en kontakt där det finns chans till någon form av närhet med den man känner för - även om det kanske blir svårt att få det att gå så långt som man helst önskar. Modigt att inte ge upp!

    Själv har jag fastnat för personal till mina barn flera gånger, både manliga och kvinnliga. Antar att det är speciellt på så sätt att de ju blir väldigt viktiga personer för en, då de tar hand om ens barn. Det är ju mest kvinnor som arbetar både på förskola och skola så därför har det mest varit kvinnor i mitt fall. Några under årens lopp. Jag har dock mest "svärmiska" känslor och det känns liksom inte möjligt att gå vidare in på sexuella fantasier om dem, det blir nån slags spärr där tror jag, man träffar dem ju nästa dag och snackar om galonbyxor liksom.... Men därmed inte sagt att det är fel att fantisera, det har bara inte blivit så för mig. Men så som jag kan känna för vissa antar jag att det inte vore omöjligt om jag skulle pröva det.

    Min tanke är att det nog är svårt att kunna ha en privat kontakt med personal under tiden barnet går hos den personalen, även om man mot all förmodan skulle kunna konstatera att känslorna är ömsesidiga. Personalen har alltför mycket att förlora helt enkelt, jag tror inte många skulle riskera sitt jobb och anseende genom att ha en relation med en förälder rakt upp och ner. Ändå förekommer det ju nån gång ibland vad jag förstår. Jag har dock bara hört om heterosexuella relationer.

    Jag är JÄTTEGLAD att läsa att fler än jag fallit för "dagisfröken"....trodde nog att jag var ganska ensam.
     

  • Anonym (Fegis)
    bobobo skrev 2011-06-11 20:36:32 följande:
    Hon är min kollega så jag styrde upp en kväll ute på stan med henne och tre andra från jobbet. Vi träffades hos henne först och drack vin. Hon visste innan denna kvällen att jag var intresserad av henne. Jag hade stött på henne tidigare en gång på en jobbfest men då var det en massa andra från jobb i närheten och hon avviste meg. Den här gången var det annorlunda. Väl ute på stan hamnade jag och hon i soffan och vi satt och pratade hela kvällen. Vi brydde oss inte om de andra runt oss. Vi var båda ganska fulla. En kyss på kinden var så långt vi kom. Hade gärna gått längre. Det var hon som satte stopp denna gången också...   
    Det är ett stort steg att ta, att va otrogen mot sin man speciellt om det finns barn inblandade. Hade det riktigt kommit till kritan så hade jag nog också tvekat, men att ha lite mer oskyldig fysisk kontakt hade inte varit fel..........
  • Anonym (Fegis)
    Anonym (JH) skrev 2011-06-12 12:04:06 följande:
    TS - låter härligt och hemskt på samma gång. Hoppas du får något av det du önskar dig, hur krångligt det än verkar i nuläget. Ni kanske ses utanför dagissammanhang nån gång, då kanske det finns en chans att komma närmare varandra. Jag tror du får tänka på att hon nog inte skulle kunna ha med dig att göra privat så länge hon är personal till ditt barn. Men kolla av henne försiktigt och se om ni har något mer gemensamt att bygga på eller om du "bara" är attraherad just nu. 

    Bobobos historia är ju spännande, låter hur mysigt som helst att faktiskt få igång en kontakt där det finns chans till någon form av närhet med den man känner för - även om det kanske blir svårt att få det att gå så långt som man helst önskar. Modigt att inte ge upp!

    Själv har jag fastnat för personal till mina barn flera gånger, både manliga och kvinnliga. Antar att det är speciellt på så sätt att de ju blir väldigt viktiga personer för en, då de tar hand om ens barn. Det är ju mest kvinnor som arbetar både på förskola och skola så därför har det mest varit kvinnor i mitt fall. Några under årens lopp. Jag har dock mest "svärmiska" känslor och det känns liksom inte möjligt att gå vidare in på sexuella fantasier om dem, det blir nån slags spärr där tror jag, man träffar dem ju nästa dag och snackar om galonbyxor liksom.... Men därmed inte sagt att det är fel att fantisera, det har bara inte blivit så för mig. Men så som jag kan känna för vissa antar jag att det inte vore omöjligt om jag skulle pröva det.

    Min tanke är att det nog är svårt att kunna ha en privat kontakt med personal under tiden barnet går hos den personalen, även om man mot all förmodan skulle kunna konstatera att känslorna är ömsesidiga. Personalen har alltför mycket att förlora helt enkelt, jag tror inte många skulle riskera sitt jobb och anseende genom att ha en relation med en förälder rakt upp och ner. Ändå förekommer det ju nån gång ibland vad jag förstår. Jag har dock bara hört om heterosexuella relationer.

    Jag är JÄTTEGLAD att läsa att fler än jag fallit för "dagisfröken"....trodde nog att jag var ganska ensam.
     
    Jag känner mig dragen till henne och fantiserar trots att vi pratar både galonbyxor och toalettvanor (egna o andras).
Svar på tråden Blivigt kär i sonens dagisfröken!