• Anonym (mamman)

Blivigt kär i sonens dagisfröken!

Har en son på 5 år som går på dagis. På hans avdelning jobbar en ung (20-25 år) som "fröken" och jag tror att jag fanimej har gått och blivigt kär i henne! HOn är jättesöt, trevlig och dessutom en kropp jag skulle kunna död för! Jag tänker på henne jätteofta och hon är den fröken jag alltid går fram och pratar med vid hämtning och lämning. jag kan helt enkelt inte slutta stirra på henne! I går kväll fantiserade jag om henne (sexuellt) för första gången och kunde inte låta bli att pilla på mig själv samtidigt!
    Jag är lyckligt gift med en underbar man, men har alltid varit lite nyfiken på tjejer. Har dock aldrig fått tillfälle eller vågat göra nåt med en tjej, men jag vill gärna! Jag har varit kär i tjejer förut. Min man vet ingenting och nu börjar det tom bli jobbigt att åka till förskolan!
    Vad faan gör man? Tror inte att hon gillar tjejer.

HJÄÄÄÄLP!!!

• Svar på tråden Blivigt kär i sonens dagisfröken!
  • Anonym (Fegis)

Redan första gången jag såg henne så kändes det bara, wow liksom.

• bobobo
    Anonym (Fegis) skrev 2011-06-12 20:30:29 följande:
    Det är ett stort steg att ta, att va otrogen mot sin man speciellt om det finns barn inblandade. Hade det riktigt kommit till kritan så hade jag nog också tvekat, men att ha lite mer oskyldig fysisk kontakt hade inte varit fel..........

Det dumma är att jag inte har dåligt samvete för vad jag gör mot min man i det hela tatt. När jag är tillsammans med denna kvinna är hon hela min "värld" och jag glömmer allt annat. Visst är man otrogen oavsett vilket kön motparten har, men hade aldrig kunnat vara otrogen med en annan man då hade det dåliga samvetet stoppat mig. Inte helt logiskt men sådan funkar mina känslor. TS-, du kan ju råka komma lite för nära henne några gånger
  • Anonym (Fegis)

Till en kille så kan man ställa sig i dörröppningen och säga "Hallå snygging" och smajla glatt. Kan man göra det till en tjej också??

Jag brukar ofta smajla mot henne och det besvarar hon i alla fall.

• Anonym (oj!)
    Anonym (Fegis) skrev 2011-06-15 21:34:11 följande:
    Till en kille så kan man ställa sig i dörröppningen och säga "Hallå snygging" och smajla glatt. Kan man göra det till en tjej också??

Nja, lite väl övertydligt. Ge henne en komplimang istället för något. Gärna hår, hy eller hur hon doftar, lite mer på än att säga att hon har en snygg blus på sig. Den här tråden är så spännande! 
  • Anonym (JH)
    Anonym (Fegis) skrev 2011-06-15 21:34:11 följande:

Nja, tycker jag...fast det beror förstås på hurdan jargongen är mellan er när ni pratar. Jag skulle hellre, som den ovan skrev, ge komplimang för något hon har på sig, eller kanske något hon gjort bra. Så som man kan göra i all vänskaplighet, men som kan föra er närmare på sikt. Mycket vanligt kvinnligt beteende är helt normalt, även om det i vissa sammanhang kan betecknas "flirtigt". Alltså kan du vara lite dubbeltydig med flit Jag tror det är viktigt att satsa på att hon inte ska bli otrygg på något sätt, hon kan ju inte välja bort er kontakt i och med att hon är på jobbet, så ta det försiktigt med henne. Gör henne glad, inte osäker
  • v i r r a

Med risk att låta väldigt snusförnuftig... Gör på samma sätt som om hon varit en han. Och kommer du fram till att du vill "gå vidare" med saken och få till en dejt el. dyl så fall bör du nog ta ett snack om maken om att ni kanske inte har det så bra.

Vill du ha kvar relationen med din man - håll ut! Det går över! Eller så ser du till att kolla in hur hennes mamma ser ut och tänker dig att denna fantastiska varelse kommer se ut som henne om inte allt för lång tid... det brukar funka avtändande allra oftast

• Ermenegildo

Kan inte låta bli att reflektera över vilken skillnad det är på svaren när det som i det här fallet är en tjej som är sugen på någon utanför sitt förhållande. Och att föremålet för åtrån är en tjej verkar också på något vis vara en förmildrande omständighet. Var är alla de där indignerade anonyma nu som skriver om vilket svin den är som blir sugen på någon utanför förhållandet? Och är otrohet med någon av samma kön på något sätt mer godtagbart?

Personligen tycker jag - om du inte har några tecken på att den där unga tjejen är intresserad - ska låta henne vara ifred. Måste vara dubbelt jobbigt med någon som stöter på en som man inte är intresserad av om det dessutom är någon av samma kön och man inte delar den läggningen. Jag blir i alla fall förbannad om bögar stöter på mig trots att jag gjort helt klart att jag är straight, vilket hänt ett par gånger.

• Binary

Att man blir attraherad av någon utanför förhållandet i sig är inte i mina ögon lika med otrohet, det är de fysiska aktiviteterna som ställer till det i min värld, och om man har en liten crush på någon och går runt på rosa moln men inte lever ut den flingen, vad spelar det för roll?

Det är stora skillnader mellan förälskelse, kärlek och fysisk attraktion och så länge kärleken finns på samma plats, varför stänga av de andra känslorna?

Man behöver inte hoppa i säng med någon bara för att man ser en person som man önskar ha fastbunden i sängen, täckt med diverse gottebitar, men det är trots allt trevligt att tänka sig det ;-P

Och nej, det har inte med könen att göra, det gäller oavsett om det var en X som fantiserade om en X

Geez .. att mentalt försöka låsa en annan människa? Ska förhållanden innebära att man är emotionellt död för andra än sin partner?

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • SofiaEmmy
    Ermenegildo skrev 2011-06-16 10:19:27 följande:
    Kan inte låta bli att reflektera över vilken skillnad det är på svaren när det som i det här fallet är en tjej som är sugen på någon utanför sitt förhållande. Och att föremålet för åtrån är en tjej verkar också på något vis vara en förmildrande omständighet. Var är alla de där indignerade anonyma nu som skriver om vilket svin den är som blir sugen på någon utanför förhållandet? Och är otrohet med någon av samma kön på något sätt mer godtagbart?

Personligen tycker jag - om du inte har några tecken på att den där unga tjejen är intresserad - ska låta henne vara ifred. Måste vara dubbelt jobbigt med någon som stöter på en som man inte är intresserad av om det dessutom är någon av samma kön och man inte delar den läggningen. Jag blir i alla fall förbannad om bögar stöter på mig trots att jag gjort helt klart att jag är straight, vilket hänt ett par gånger.
    precis min tanke - förväntade mig faktiskt de svaren i tråden. MEN nu är det ju en tjej som är kär i en tjej och då är det så himla gullesnuttigt.

om det var en pappa som var kär i dagisfröken och låg och tänkte på henne när han spelar skinnflöjt hemma skulle tonen vara helt annan i tråden.

nu är det ju inte säkert att FL-hökarna har hittat hit ännu Obestämd men det ska bli väldigt intressant att följa denna tråden och se hur den utvecklar sig.

till TS vill jag säga att du ska nog behålla dina tankar som en härlig fantasi om du inte är beredd att sätta ditt äktenskap på spel - oavsett vilket kön du är kär i. 
  • v i r r a
    Binary skrev 2011-06-16 10:37:52 följande:
    Att man blir attraherad av någon utanför förhållandet i sig är inte i mina ögon lika med otrohet, det är de fysiska aktiviteterna som ställer till det i min värld, och om man har en liten crush på någon och går runt på rosa moln men inte lever ut den flingen, vad spelar det för roll?

Det är stora skillnader mellan förälskelse, kärlek och fysisk attraktion och så länge kärleken finns på samma plats, varför stänga av de andra känslorna?

Man behöver inte hoppa i säng med någon bara för att man ser en person som man önskar ha fastbunden i sängen, täckt med diverse gottebitar, men det är trots allt trevligt att tänka sig det ;-P

Och nej, det har inte med könen att göra, det gäller oavsett om det var en X som fantiserade om en X

Geez .. att mentalt försöka låsa en annan människa? Ska förhållanden innebära att man är emotionellt död för andra än sin partner?
    och....
    SofiaEmmy skrev 2011-06-16 10:44:13 följande:
    precis min tanke - förväntade mig faktiskt de svaren i tråden. MEN nu är det ju en tjej som är kär i en tjej och då är det så himla gullesnuttigt.

om det var en pappa som var kär i dagisfröken och låg och tänkte på henne när han spelar skinnflöjt hemma skulle tonen vara helt annan i tråden.

nu är det ju inte säkert att FL-hökarna har hittat hit ännu Obestämd men det ska bli väldigt intressant att följa denna tråden och se hur den utvecklar sig.

till TS vill jag säga att du ska nog behålla dina tankar som en härlig fantasi om du inte är beredd att sätta ditt äktenskap på spel - oavsett vilket kön du är kär i. 
    Exakt!
Svar på tråden Blivigt kär i sonens dagisfröken!