• Anonym (mamman)

Blivigt kär i sonens dagisfröken!

Har en son på 5 år som går på dagis. På hans avdelning jobbar en ung (20-25 år) som "fröken" och jag tror att jag fanimej har gått och blivigt kär i henne! HOn är jättesöt, trevlig och dessutom en kropp jag skulle kunna död för! Jag tänker på henne jätteofta och hon är den fröken jag alltid går fram och pratar med vid hämtning och lämning. jag kan helt enkelt inte slutta stirra på henne! I går kväll fantiserade jag om henne (sexuellt) för första gången och kunde inte låta bli att pilla på mig själv samtidigt!
    Jag är lyckligt gift med en underbar man, men har alltid varit lite nyfiken på tjejer. Har dock aldrig fått tillfälle eller vågat göra nåt med en tjej, men jag vill gärna! Jag har varit kär i tjejer förut. Min man vet ingenting och nu börjar det tom bli jobbigt att åka till förskolan!
    Vad faan gör man? Tror inte att hon gillar tjejer.

HJÄÄÄÄLP!!!

• Svar på tråden Blivigt kär i sonens dagisfröken!
  • v i r r a
    Binary skrev 2011-06-16 10:57:48 följande:
    @virra : tackar för tummen

*ska skriva ett blogginlägg om detta tror jag*
    Gör det!
  • Binary

Men, Oh vad h*n är sexig
    En post om fysisk attraktion och förälskelse när man är en i en relation

sextankar.nu

Något sådant där kanske ?

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Ermenegildo
    Binary skrev 2011-06-16 10:37:52 följande:
    Att man blir attraherad av någon utanför förhållandet i sig är inte i mina ögon lika med otrohet, det är de fysiska aktiviteterna som ställer till det i min värld, och om man har en liten crush på någon och går runt på rosa moln men inte lever ut den flingen, vad spelar det för roll?

Det är stora skillnader mellan förälskelse, kärlek och fysisk attraktion och så länge kärleken finns på samma plats, varför stänga av de andra känslorna?

Man behöver inte hoppa i säng med någon bara för att man ser en person som man önskar ha fastbunden i sängen, täckt med diverse gottebitar, men det är trots allt trevligt att tänka sig det ;-P

Och nej, det har inte med könen att göra, det gäller oavsett om det var en X som fantiserade om en X

Geez .. att mentalt försöka låsa en annan människa? Ska förhållanden innebära att man är emotionellt död för andra än sin partner?
    Jag vet inte om det var riktat mot mitt inlägg men jag vill absolut inte hindra någon att fantisera om andra, oavsett kön eller civilstatus. Däremot tycker jag inte man - som föreslogs - ska börja aktivt stöta på en dagisfröken om man inte fått tillstymmelse till respons, av en massa skäl.
  • Anonym (miab)

Undrar om svaren i tråden sett likadana ut om det var en MAN som var kär i sonens fröken och onanerade samtidigt som han tänkte på henne.

• Binary
    Ermenegildo skrev 2011-06-16 14:30:16 följande:
    Jag vet inte om det var riktat mot mitt inlägg men jag vill absolut inte hindra någon att fantisera om andra, oavsett kön eller civilstatus. Däremot tycker jag inte man - som föreslogs - ska börja aktivt stöta på en dagisfröken om man inte fått tillstymmelse till respons, av en massa skäl.
    Nej, utan det var mera allmänt riktat och mest mina egna funderingar. Brukar sällan argumentera med människors äsikter då varje person har rätt att ha sin egen åsikt, oavsett om den följer min egen eller helt går emot den :-P
    Anonym (miab) skrev 2011-06-16 14:35:47 följande:
    Undrar om svaren i tråden sett likadana ut om det var en MAN som var kär i sonens fröken och onanerade samtidigt som han tänkte på henne.
    Mitt svar skulle inte ha förändrats då mina tankar om ämnet inte är bundet till kön, men jag kan inte tala för hur andra skulle ta det.
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (JH)

Tänk, jag läste ursprungsinlägget med ett helt annat fokus än ni gjort som är mer inriktade på otrohetsfrågorna. Det är klart att det finns saker att säga om att flirta med någon när man redan är i en relation, men jag tyckte frågan om attraktionen och det faktum att det handlade om en förälder och en personal på förskolan, båda av samma kön, var det mest intressanta. Fler som tycker just de aspekterna av TS var mest intressant? 

• Anonym (Fegis)
    Anonym (miab) skrev 2011-06-16 14:35:47 följande:
    Som tur är så vet man inte vad andra tänkerTungan ute och det är själva finessen med en fantasi.
  • Anonym (Fegis)
    v i r r a skrev 2011-06-16 09:12:17 följande:
    Vill du ha kvar relationen med din man - håll ut! Det går över! Eller så ser du till att kolla in hur hennes mamma ser ut och tänker dig att denna fantastiska varelse kommer se ut som henne om inte allt för lång tid... det brukar funka avtändande allra oftast
    När hon blir gammal så kommer jag att va lika gammal, så då kommer vi troligen att se lika dassiga ut båda.
    Jag gillar henne som person. Hon är väldigt söt, men utseendet är inte det viktigaste.
  • Anonym (Huga!)

Som "dagisfröken" själv så tycker jag att det är väääääldigt obehagligt att vara föremål för en förälders "svärmeri". Har haft en del pappor som verkar haft ett gott öga till mig, och det gillade jag inte alls. Kan inte tänka mig att jag skulle känna annorlunda om det var en kvinna (jag är hetro btw). Personligen så försöker jag vara proffsig i min framtoning. Jag har gått en lång utbildning och sköter mitt jobb på mitt bästa sätt, en förälder som svärmar får mig ur fas, jag tappar lite av min proffisiga yta som jag sätter på mig när jag går ut genom ytterdörren där hemma varje morgon.

Det blir för intimt, lite pinsamt och jag känner hur jag bara snabbt vill avsluta samtalet. Inte bemöta föräldern som jag ska.

Nej om hon inte tar något intiativ så tycker jag att du ska låta det hela stanna vid ett svärmeri.

Hela frågan om otrohet tänker jag inte ens ge mig in på.

Svar på tråden Blivigt kär i sonens dagisfröken!