• Anonym (SkoFetischist)

    När har du högklackat?

    Som kille och skofetischist undrar jag när du använder högklackade skor?
    På jobbet?
    I sängen?
    Andra spännande ställen?
    Hur höga klackar har du?
    Gillar du att visa upp dig i högklackat?
    Gillar du blickarna du får?

    Frågorna är många ..... och svaren?
    Killar ni som använder högklackat, berätta hur ni tänker?

    Ha D!

  • Svar på tråden När har du högklackat?
  • Anonym (Blyg)

    Högklackat på fest och ibland när jag klär upp mig för maken....
    Jag trivs i högklackat (speciellt mina stövlar) och vet att jag får grymt sexiga ben!
    Är ganska lång (1,76) så mina klackar är som högst 7-8 cm.

  • Anonym

    Idag tex, på jobbet dvs. Har 8 cm idag... Annars när jag går ut, aldrig i sängen, gud så otympligt! Har det inte heller hemma inomhus. Är också lång, ett par cm längre än Blyg.

  • Apocalypso

    Har högklackat när jag känner för det, privat, på jobbet, i sängen osv, gärna med stay ups.

    OBS! Förbannat fult med alla kvinnor som har högklackat utan att kunna gå i dem! Kräks Jag kan springa i 10 cm stiletter om jag vill, och det ser snyggt ut. Skål Lär er gå i lågklackat innan ni ger er upp på högre höjder. Cool

  • Mommy89

    Aldrig, tycker det är obekvämt och gör ont att gå med högklackat.
    Tacka vettja vanliga joggingskor eller andra lågskor. 

  • thenalle

    Jag älskar alla mina 25 par högklackade skor. Dom får mig att känna mig bekväm på stan, sexig när jag är på krogen och grymt porrig i sängen. Skor är underbart

  • Anonym (SkoFetischist)

    Konstiga synvinklar på högklackat ibland kan jag tycka då i vissa fall att längden skulle vara avgörande .... varför?
    Gillar man högklackat så ska väl inte längden avgöra?

  • Anonym (SkoFetischist)
    thenalle skrev 2011-06-09 21:31:43 följande:
    Jag älskar alla mina 25 par högklackade skor. Dom får mig att känna mig bekväm på stan, sexig när jag är på krogen och grymt porrig i sängen. Skor är underbart
    Blir nyfiken .... har du stor variation på dina högklackade?
    Vilka gillar du bäst?
  • Anonym (love my shoes)

    Älskar mina skor, har dom både till vardags och till fest..beroende på vart jag ska..
    De flesta ligger runt 7-8 cm höga och har fått en alldeles egen del i min garderob så jag kan kolla in dom varje dag Skrattande

  • Anonym (SkoFetischist)
    Anonym (love my shoes) skrev 2011-06-10 14:35:06 följande:
    Älskar mina skor, har dom både till vardags och till fest..beroende på vart jag ska..
    De flesta ligger runt 7-8 cm höga och har fått en alldeles egen del i min garderob så jag kan kolla in dom varje dag Skrattande
    Hur höga är dom högsta och när använder du dom?
Svar på tråden När har du högklackat?