• Anonym

Otrogen och gravid

TS skriver att hon vet att hon gjort fel och att hon behöver inte höra det,så kommer hon få höra det från fler en tid framöver,för en människa som gör så o deras vänskapskrets,släktingar mm får höra det till slut så lär hon få höra värre saker än det hon hört här kan jag säga och det är värre o höra det från nära o kära!

• Anonym

"Största" felet jag tycker i denna situation är att behålla barnet, om hon inte lämnar sin nuvarande sambo.

Min åsikt.

• Anonym

Squeezetoy: ja och det förstår inte jag för en sån sak finns inte o förlåta i min värld,så ser jag det och som mitt ex då...han har jag 2 barn med o är överens med han på grund av barnen men jag kommer aldrig förlåta han för hur mycket han sårade mej och det värsta i en otrohet är att det ljugs mycket,ofta är det så att den som varit otrogen vågar inte säga som det är utan går omväger med lögner och det är så fegt och egoistiskt!
    jag har skällt ut min föredetta kompis som va med min exman och jag har sagt upp bekantskapen med henne ,för hade hon fortfarande funnits i mitt liv så hade jag aldrig kunnat lita på henne i nått tillfälle och en sån vän vill man inte ha! eller ja...jag då!
    Är man otrogen med en vän till den förådda och sen blir dom förlåtna,vem säger att det inte kan hända igen då? nej tack,en sån vän kan man va utan.....

• Anonym

Jag har blivit förrådd och förlåtit men det funkar inte ....jag o min nuvarande man ,vi har ett barn ihop och skulle han va otrogen mot mig så skulle jag inte tveka en sekund på att lämna han och han skulle göra desamma utan att tveka ,för han har blivit förrådd mer än 2 gånger för vi bägge tycker att då finns det inget kvar....
    Ja jag håller med om att det är fel och behålla barnet om hon inte lämnar sin sambo, men jag tror och jag hoppas att han är klok och stark nog för sin egen och deras barn att han lämnar henne så kan hon stå där i sin förtvivlan.....

• Anonym

Vet nästan hur du känner dig. Hade en "affär" för några år sedan, men blev inte gravid (tack och lov för det)! Men lever i en ständig ångest. Frågar mig själv ofta hur jag kunde vara så J__la dum! Vad tänkte jag på??!! Har inte berättat för någon. Men jag tror aldrig att jag kommer förlåta mig själv. Har även barn med min sambo.

• Anonym

Om du menar mig, så har jag inte berättat föt min sambo.

• Anonym

Skulle min kille hamna i den sitsen- hejdå. Barn- så får vi komma överens om vårdnad.

Jag vill inte ha honom om han varit otrogen. Inte under några omständigheter.

• Anonym

Squeezetoy: det går väl inte jämföra sin chef eller granne om dom har gjort nått sånt!! det är ju helt annat om det är en nära vän som gjort det...eller hur??

• Anonym

Nisslass:
    ja jag har tänkt på att det finns en annan part i detta förhållandet men jag lägger mer tanke på den som blir förådd på detta sättet, men däremot kan inte TS och o alla andra som varit otrogna tänka på sin andre part när dom bara kan hoppa i säng med en annan,då tänker dom inte på sin partner för fem öre! efteråt är ju liiite sent påtänkt att man gjort fel mot sin sambo, så det är liite sent påtänt för min del och tycka synd om TS....
    Det värsta i denna situation är barnet hon bär på och deras gemensamma barn,dom får ju lida för detta med,i varje fall deras gemensamma barn,jag menar barnen väljer inte sina föräldrar.
    Jag tycker det är egoistiskt att bara tänka på sina egna behov när man bor ihop med sin kille/tjej och delar sitt liv ihop,men jag anser ju att är man otrogen mot sin partner så kan man inte älska henne/honom tillräckligt mycket,för man sårar inte nån så mycket och på det värsta sätt som finns när man älskar han/henne.

• Anonym

Squeezetoy:
    nä men likaväl som TS skriver en tråd om detta och låter okända människor läsa så kan man ju svara och säga vad man tycker, och Ts som är i denna situationen som varit otrogen förtjänar inte nått medlidande från folk som inte känner henne heller...eller hur?
    O det är skillnad på om man tex hört på jobbet att "chefen har varit otrogen" och när nån okänd skriver en tråd där man kan skriva sina åsikter.
    hade chefen på jobbet varit otrogen så skulle jag tycka att han/hon va ett svin och att chefen är en respektlös person men man ger ju inte upp sitt jobb för nån annans misstag,för det har ju inget alls o göra med MITT jobb.

Svar på tråden Otrogen och gravid