Inlägg från: Anonym (Spelus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spelus)

Monogamy

Har beställt Monogamy och Kama Sutra spelen. Någon som provat dem? Ska bli så intressant att testa med sambon så fort de kommer.

• Svar på tråden Monogamy
  • Anonym (Spelus)

Har hämtat ut det och kollat igenom korten lite. En del vill man inte svara på och en del vill jag inte göra. Och det finns säkert massor som hon inte vill göra eller som inte passar henne. Men man kan ju alltid ta bort de kort man inte känner sig bekväm med. Får se om det blir spelande ikväll eller imorgon..recension kommer

• Anonym (Spelus)

Online? Det handlar om att du ska sita tillsammans med din partner och slå tärning och flytta spelmarkörer. 399 kr är väl det värt om du får en härlig upplevelse?
    Annars kan jag skriva ner alla korten och skicka en fotokopia på spelplanen till dig..för bara 359 kr ;)

• Anonym (Spelus)

Handlar inte om trist. försök du komma på ett upplägg som spelet en kväll. du har inte fantasi till det. det är nåt galet porrigt. intd testat än men snart så.

• Anonym (Spelus)

Ska bli så ballt att spela det. Galna saker. Alkohol är nog bra att ha med i spelet.
    Stoppa en jordgubbe i fittan och låt din man äta den ur dig. Typ. Man får inte vara pryd.
    En annan är ju att yoghurt är bra för slidans ph värde..använde penisspateln för att stryka på. Eller rör om i glaset med din kuk. Galet. Ska spelas snart.

• Anonym (Spelus)

Blev besviken. För lite kort och för mycket dricka. Ät nåt är vissa rutor och drick är andra. Hamnade nästan bara på dricka hela tiden och det är inte så jälva kul. Tips är att ta kort på de istället. Tjejjen var skitkåt när vi var klara men jag var bara lite halvkåt och besviken. Får spela om det igen kanske.

• Anonym (Spelus)

Om man är beredd att stoppa jordhubbar i fittan på sin tjej inför de andra två spelarna så visst varför inte

Svar på tråden Monogamy