• Mammis10

    Någon som ska ha liten i feb 2012 ?

    JAAAA äntligen Gravid :D lycka ....
    Någon som vill snacka om graviditetens gång, tankar och allt runt omkring?? Vad hade ni för symtom ? var ni säkra på att ni var gravida innan bim?

  • Svar på tråden Någon som ska ha liten i feb 2012 ?
  • kluckis

    Jag hoppas på att få skriva ja här! Har bim den 20 men mensen kommer som vanligt...
    Men grattis så mkt till dig :)  

  • lavli

    Jag fick ett plus igår så jag ska oxå ha en februari bäbis. Om allt går vägen. Vilket jag hoppas det gör.
    Grattis på dig/er

  • Önskarbarn

    Här är en som är gravid och som ska få barn runt den 4 februari om allt går bra. Har tid hos läkaren på fredag och hoppas på ett tidigt ultraljud. Har nämligen speciell läkare på grund av upprepade missfall. Känner ni symtom än? Själv är jag illamående och svullen i magen.. Men jag klagar verkligen inte!

  • lavli

    Jag har jätte ont i min högra sida av magen det känns som nån sitter där inne och vrider på allt.
    Fick halsbränna idag men annars mår jag skit bra.
    Men kan fortfarande inte fatta att jag är gravid :)

  • Sugen på sladdis

    Jag ska också ha en liten i februari. Är räknat efter sista mens i vecka 5+3 idag. Jag fick plus på BIM -5. Brösten ömmade innan plus men tolkade det då som att mens var på väg. Trodde absolut inte att jag var gravid då jag gjorde ägglossningstest hela månaden utan utslag. Förra söndagen fick jag först plus på ägglossningstestet och efter råd här på FL gjorde jag gravtest och fick plus .

  • Mantra

    Jag ska ha februaribebis om att går som det ska=) Plussade för en vecka sen på bim-4. BF ca 13 februari om jag går efter fl kalendern rakt av 17 februari om jag drar bort och plussar sådär som man kan göra. Ska till bm den 21/6 så då lär jag få rätt datum=)

  • lavli
    kluckis skrev 2011-06-15 11:18:04 följande:
    Har nån av er en blogg så man får följa er? :)
    Jag har en: nogg.se/bazzinga
    Har dock inte kommit igång med den än.. Men ska sätta mig och skriva idag faktiskt..
  • HelenaH

    Hejsan, här är en till bliviande februari-mamma (om allt går vägen),


    och det är mitt 2:a barn!


    Plussade i söndags, ringde till mvc i måndags för o boka hälsosamtal & Inskrivning o fick tid för Hälsosamtalet redan igår, så då var jag där=o)


    Inskrivning blir den 14/7!


    Hon frågade om jag ville göra KUB-test o sånt jox, men jag sa att vi nöjer oss helt med det vanliga UL runt vecka 19, tror vi skulle stressa upp oss alldeles för mycket om vi gjorde en massa tester...

Svar på tråden Någon som ska ha liten i feb 2012 ?