• Anonym (Albert)

Ljust eller mörkt när ni knullar?

Jag har alltid gillat det lagom ljust så jag ser hela härligheten och tänder på det, brösten, kroppen, att dra av trosorna och se det bästa öppna sig när det är dags att komma in. Hon hade haft olust länge, då hon bantat och gymmat, med lite gnäll om de små brösten som jag gillar.
    Så jag provade en het kyss i mörkret istället, då tände det till, kläderna åkte av snabbt och kondom var lite svårare att få på med känseln men det gick. I flerfaldig bemärkelse
    Vi höll på länge som vanligt i olika ställningar, med ett större antal införanden

Mjndre distraherande när det är mörkt, så man kan koncentrera sig sa hon, kanske trött på att se på mig, tänker på en annan, eller så är det bara bättre helt enkelt. Kanske samma för mig, bra var det i vart fall och vi får se om vi får se nästa gång, om det blir en snabb repris.
    Är man jävligt läcker kanske det ska vara ljust, annars är det bara köttets lust som gäller, självklart olustigt med en rugguggla men i mörkret är alla lika, tänker du så också?

• Svar på tråden Ljust eller mörkt när ni knullar?
  • jennie m
    Anonym (Albert) skrev 2011-06-13 00:36:31 följande:
    Jag har alltid gillat det lagom ljust så jag ser hela härligheten och tänder på det, brösten, kroppen, att dra av trosorna och se det bästa öppna sig när det är dags att komma in. Hon hade haft olust länge, då hon bantat och gymmat, med lite gnäll om de små brösten som jag gillar.
    Så jag provade en het kyss i mörkret istället, då tände det till, kläderna åkte av snabbt och kondom var lite svårare att få på med känseln men det gick. I flerfaldig bemärkelse
    Vi höll på länge som vanligt i olika ställningar, med ett större antal införanden

Mjndre distraherande när det är mörkt, så man kan koncentrera sig sa hon, kanske trött på att se på mig, tänker på en annan, eller så är det bara bättre helt enkelt. Kanske samma för mig, bra var det i vart fall och vi får se om vi får se nästa gång, om det blir en snabb repris.
    Är man jävligt läcker kanske det ska vara ljust, annars är det bara köttets lust som gäller, självklart olustigt med en rugguggla men i mörkret är alla lika, tänker du så också?
    helst mörkt då jag inte gillar alla skavanker som dyker upp år för år..*S*
  • Ridmi

halvmörkt, man vill ju se vad man håller på med och kanske allra mest se den snygga kroppen på sin partner

• Mevea

Vilket som, jag bryr mig inte om lyset alls. Det sköter herrarna, dom brukar släcka ner. Om det beror på åsynen av mig eller för att dom vill ha det dämpat uttalar jag mig inte om

• Anonym (MjukRumpa)

Kan absolut förstå tanken med släckt lampa. Det handlar mest troligt inte om dig utan om henne. Hon kanske känner sig bekvämare och mer avslappnad när inte allt syns. Jag har själv haft perioder när jag kännt mig lite osexig o föredragit mörker. Då kan man släppa tanken på attskavankerna ska synas :P

• jennie m
    Ridmi skrev 2011-06-13 00:42:07 följande:
    halvmörkt, man vill ju se vad man håller på med och kanske allra mest se den snygga kroppen på sin partner
    ja men de var så ja menade,,*S* halvmörkt..inte bäcksvart..känns mer sensuellt och avslappnat i dunkel..
  • Luloo

för 3 år sedan hade jag skrikit släck lampan, nu spelar det mig ingen roll faktiskt.. får dock inte vara helt svart måste ju kunna se personen lite iallafall

★min lilla stjärna★16/6-08★
  • Lykkorus

Jag gillar mörker för att jag hellre känner mig fram än tittar. Jag vill helst inte se, utan använda mina händer och känna och på så sätt få en bild i huvudet. Jag vet inte varför, det är någon knasig idé jag har. Det har ingenting med dåligt självförtroende och stora komplex att göra, konstigt nog.

• Anonym (clementin)

tror som ett par andra att det är hennes skavanker och sådant som spökar lite. så har det varit för mig iaf. full belysning på är inget jag föredrar. mysbelysning, lite dunkelt dimmade lampor är bäst. då ser man även sin kille med :)

• Ridmi
    Mevea skrev 2011-06-13 00:44:14 följande:
    Vilket som, jag bryr mig inte om lyset alls. Det sköter herrarna, dom brukar släcka ner. Om det beror på åsynen av mig eller för att dom vill ha det dämpat uttalar jag mig inte om
    kanske dom sätter ögonbindel på dig, just för dom mörkt för dig
  • Mevea
    Ridmi skrev 2011-06-13 01:02:32 följande:
    kanske dom sätter ögonbindel på dig, just för dom mörkt för dig
    Det får dom ju gärna göra
Svar på tråden Ljust eller mörkt när ni knullar?