• Anonym (Albert)

Ljust eller mörkt när ni knullar?

Jag har alltid gillat det lagom ljust så jag ser hela härligheten och tänder på det, brösten, kroppen, att dra av trosorna och se det bästa öppna sig när det är dags att komma in. Hon hade haft olust länge, då hon bantat och gymmat, med lite gnäll om de små brösten som jag gillar.
    Så jag provade en het kyss i mörkret istället, då tände det till, kläderna åkte av snabbt och kondom var lite svårare att få på med känseln men det gick. I flerfaldig bemärkelse
    Vi höll på länge som vanligt i olika ställningar, med ett större antal införanden

Mjndre distraherande när det är mörkt, så man kan koncentrera sig sa hon, kanske trött på att se på mig, tänker på en annan, eller så är det bara bättre helt enkelt. Kanske samma för mig, bra var det i vart fall och vi får se om vi får se nästa gång, om det blir en snabb repris.
    Är man jävligt läcker kanske det ska vara ljust, annars är det bara köttets lust som gäller, självklart olustigt med en rugguggla men i mörkret är alla lika, tänker du så också?

• Svar på tråden Ljust eller mörkt när ni knullar?
  • Anonym (Albert)
    Anonym (MjukRumpa) skrev 2011-06-13 01:36:57 följande:
    Komplimanger i vardagen kan göra stor skillnad för självförtroendet. Fortsätt smickra henne, så ska du nog få ha lampan tänd till slut. Flört
    Jag smickrar hennes kropp för det mesta, kan hålla med om att nederdelen kanske varit lite oslank, men smickrat speciellt de små brösten som är lagom stora för en hand att krama, mannekängsött, det gillar hon som mumlar om silikon annars. Men vill förflytta övervikten nere till brösten, räknar som Viktklubben och gymmar etc. Jag påminde nyligen att även sex är bra motion.
  • toppzen

Har gärna så att vi kan se varandra :)
    Älskar att se vad vi gör.

• Anonym (Albert)
    toppzen skrev 2011-06-13 01:55:32 följande:
    Har gärna så att vi kan se varandra :)
    Älskar att se vad vi gör.
    Då är du nöjd med din kropp
    och hans snopp?
  • Modern Man

Ingen industribelysning, men självklart vill jag se hennes kropp och ansiktsuttryck! Jag tänder på kvinnor som är så avslappnade i förhållandet till sin egen kropp att de också vill ha hyfsat ljust när vi älskar.

• Eriko3

Jag vill se min fru när jag knullar, jag tänder på att se henne njuta.

• MattiasFru

jag vill ha det tänt, både för att jag är galet mörkrädd men också för att man vill ju se vad man gör, se min man under tiden och så. Sen kanske man inte behöver ha kliniskt supertänt ljus, men man ska ju se varandra iallafall! Lite jobbigt nu under sommartid när det är ljust hela tiden annars men jag tycker att det låter som om hon inte trivs i sin kropp och inte kan koncentrera sig på att njuta när hon tänker på att du ser hennes skavanker skumpa runt.

• Anonym (Obekymrad)

Inte kolsvart men gärna lite halvskumt. Levande ljus är inte fel. Taklampan tänd går dock bort.

Hade hem en karl i helgen. Första sexet på ett år faktiskt. Och så studerad som jag blev i sängen har jag nog aldrig upplevt i hela mitt liv faktiskt. Han studerade varje liten del av min kropp långsamt. Men jag var bekväm med det även om jag inte är speciellt vältränad eller slimmad. (han var dessutom en fd elitidrottsman). Han ville definitivt ha sänglampan tänd för att se allt som händer ;).

Enda jag inte är egentligen helt bekväm med (fast jag vet killar gillar det) är att bli sedd när jag rider. Oavsett om man är smal så veckar man ju ihop magen på ett oattraktivt sätt (om man säjer så) så att man ser tjock ut. Och om jag måste tänka på att hålla in magen och sitta rakt upp så förtar det lite av känslan.

Och sen, -visst, ligger man ned och man inte är 20 längre så flyter gärna brösten ut sidledes, men det borde killarna veta när de är i samma ålder som en själv.

• Joppelina

Om jag vore rädd för mina skavanker och annat löst hängande skulle synas så skulle jag då ha sex i en kolkällare Flört 

Nej ingen lampa släckt tack och har ännu inte varit med om att mannen har släckt heller. 
    Sex är för mej en upplevelse som jag även vill njuta av visuellt, se min partner, smaka, lukta, ja vara med i alla sinnen. Att släcka ner till dunkelt kanske fungerar för vissa stämningsmässigt. 

• toppzen
    Anonym (Albert) skrev 2011-06-13 02:25:48 följande:
    Då är du nöjd med din kropp
    och hans snopp?
    Nä det är ja verkligen inte. Men det får överväga det faktum att det är skittråkigt att knulla när det är mörkt *L*
    Hans snopp däremot är ja riktigt nöjd med.
  • redneck girl

det ska vara så att man kan se varandra. ligga helt kolsvart är inte lika trevligt. så helt klart ljust säger jag...hur man än ser ut.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
Svar på tråden Ljust eller mörkt när ni knullar?