Förbannade finnar!
Menar du såna som ligger riktigt djupt och kan svälla upp ordentligt samt förlama ansiktet en smula?
Menar du såna som ligger riktigt djupt och kan svälla upp ordentligt samt förlama ansiktet en smula?
åh, ja, jag vet vad du menar ändå även om mina kanske är snäppet värre. Jag får nästan alltid på hakan och då sväller det upp riktigt ordentligt och man känner nästan pulsen där samtidigt som hela käken blir bortdomnad. Jag har fet hy men har annars aldrig haft särskilt stora problem med småfinnar utan får bara stora bulor som är hemska (nu får jag både pga graviditeten.........).
MEN, jag gjorde iaf så att jag gick till vårdcentralen och där fick jag en remiss till hudläkare. Fick en receptbelagd salva att ha på i ungefär tre månader (blev dock gravid så hann bara ha i en månad så vet inte hur bra det skulle bli). Jag har också märkt att min hud blivit bättre efter att ha använt mig av OCM och tvättat mig med honung och det tror jag beror på att de är så milda och inte torkar ut huden.
Dessa tar ju ner självförtroendet helt och hållet men jag tycker du ska höra med din vårdcentral så kan du få hjälp. Det är ju inte så roligt att gå runt med skiten ändå.